Menu

به نظر می‌رسد اطلاعاتی از مدل‌های جدید Nintendo Switch فاش شده است

با توجه به شایعاتی که پیرامون Nintendo وجود دارد، احتمالا Nintendo در حال ساخت و توسعه‌ی دو مدل جدید از Nintendo Switch است. البته افراد زیادی از این موضوع اطلاع ندارند و تا کنون نیز اطلاعات اندکی نیز در مورد این موضوع منتشر شده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت wccftech، حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، یکی از نشریات ژاپنی اطلاعات جدیدی را در مورد نسخه‌ی ارزان‌تر Nintendo Switch منتشر کرده است.

این مدل که فعلا Nintendo Switch Lite نام دارد، قرار است نسخه‌ای ارزان‌تر از مدل فعلی این کنسول باشد. در این مدل بیشتر بر قابل حمل بودن این کنسول تاکید می‌شود ولی با این حال به نظر می‌رسد قابلیت اتصال به داک نیز برای این مدل فراهم شده باشد. همچنین احتمالا این مدل در بهار امسال عرضه شود.

همچنین این نشریه اطلاعاتی را از مدل قوی‌تر Nintendo Switch منتشر کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی این نشریه، Nintendo در حال تست برخی از قابلیت‌های مختلف برای ارائه بر روی این مدل است. همچنین به نظر می‌رسد Nintendo قصد دارد تا بهبودهایی را در بخش‌های مختلف نظیر سیستم پردازش تصویر و همچنین رابط کاربری را در این مدل جدید نسبت به مدل اصلی Nintendo Switch اعمال کند.

البته در مورد مدل Pro این کنسول همچنان ابهاماتی وجود دارد و بعید به نظر می‌رسد که همزمان با مدل Lite عرضه شود. با تمام این اطلاعاتی که منتشر شده، باید منتظر واکنش رسمی Nintendo در رابطه با این موضوع باشیم.