Menu

استودیو Respawn فعلا برنامه‌ای برای عرضه نسخه Switch بازی Apex Legends ندارد

درو مک کوی مدیر پروژه بازی Apex Legends از استودیو Respawn اعلام کرد که این استودیو فعلا برنامه‌ای برای انتشار نسخه Nintendo Switch بازی ندارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot به طور قطع این استودیو از علاقه طرفداران به انتشار نسخه Switch‌ این عنوان بتل رویال باخبر است اما با توجه به مصاحبه اخیر مک کوی به نظر می‌رسد که استودیو هنوز برنامه‌ی برای انتشار این نسخه از بازی ندارد.

"اگر Switch در مرحله عرضه قرار داشت به شما می‌گفتیم و خبرش را منتشر می‌کردیم. از علاقه کاربران Switch به انتشار بازی باخبر هستیم. در حال حاضر نمی‌توانم قولی بدهم؛ روی موارد بسیاری کار می‌کنیم بنابراین منتظر اخبار آینده باشید اما در حال حاضر چیزی برای معرفی نداریم."

صحبت‌های مک کوی جالب است؛. او انتشار نسخه Switch و یا حتی برنامه‌ریزی برای آن را تکذیب نکرد. او اعلام کرد که استودیو Respawn فعلا چیزی برای معرفی ندارد هرچند که این موضوع نمی‌تواند به عنوان تایید نسخه Switch بازی تلقی شود. در حال حاضر برای کاربران Switch عناوین بتل رویالی مانند Fortnite و Tetris 99 در دسترس هستند. بازی Crazy Justice نیز برای عرضه بر روی این پلتفرم برنامه‌ریزی شده است.

Apex Legends در حال حاضر بر روی Xbox One، PS4 و PC در دسترس است.