Menu

سرویس Xbox Game Pass Ultimate خدمات Xbox Live و Game Pass را ترکیب کرده و آن را در حق اشتراکی $14.99 دلاری جای می‌دهد

به گزارش پردیس گیم وبه نقل از theverge، مایکروسافت امروز از برنامه‌ی خود برای ادغام کردن Xbox Live Gold و Xbox Game Pass در یک سرویس به نام Xbox Game Pass Ultimate رونمایی کرد. در اوایل این ماه شایعه‌های درمورد این سرویس مطرح شده بود و حالا به شکلی رسمی تأیید شده. با وسیله‌ی این سرویس جدید می‌توانید با حق اشتراکی که ماهانه 14.99 هزینه دارد از هر دو خدمات استفاده کنید.

دارندگان Xbox حالا نسبت به حق اشتراک 19.98 دلاری که بابت این دو سرویس باید پرداخت می‌کردند حدوداً 5 دلار به شکل ماهیانه کمتر پرداخت خواهند کرد. مایکروسافت از این برنامه خود پرده‌بردای کرده ولی فعلاً یک نسخه‌ی بتا برای اعضای Xbox Insider منتشر شده تا پیش از عرضه‌ی رسمی در ادامه‌ی سال جاری میلادی تمامی جوانب آن آزمایش شوند.

این اولین باری نیست که مایکروسافت خدمات مربوط به Xbox را با هم ترکیب می‌کند. سال گذشته این شرکت حق اشتراک Xbox All Access را راه‌اندازی کرده بود که شامل یک Xbox One X کرایه‌ای، Xbox Live Gold و Xbox Game Pass می‌شد که همگی روی هم رفته در ماه $34.99 هزینه داشت. این مورد یک پیشنهاد با محدودیت زمانی خاص بود اما سرویس Xbox Game Pass Ultimate به نظر قرار است جزء خدمات دائمی مایکروسافت قرار گیرد.

جدای این‌ها مایکروسافت درحال کار بر پروژه‌ی استریم xCloud نیز هست. انتظار می‌رود آزمایش‌های عمومی این پروژه در انتهای سال آغاز شوند ولی تا اینجای کار اطلاعت زیادی درمورد ویژگی‌ها و خصوصیات آن در دسترس نیست. هنوز مشخص نشده پروژه‌ی xCloud دقیقاً کی شروع به کار می‌کند یا اینکه حق اشتراک آن چقدر هزینه در پی خواهد داشت. باید صبر کرد و دید بلند پروازی‌های این شرکت به کجا خواهد رسید.