Menu

نیل دراکمن؛ فیلم‌برداری آخرین صحنه‌ی The Last of Us Part II به پایان رسید

اگر شما هم مثل بسیاری دیگر منتظر مشخص شدن تاریخ انتشار این بازی هستید، پس خوشحال باشید، چرا که یک قدم به در دست گرفتن قاب آن نزدیک‌تر شده‌ایم. امروز، آقای دراکمن رسماً اعلام کرد که Naughty Dog پایان بازی را آماده کرده.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، دراکمن این خبر را از طریق حساب رسمی توئیتر خود اعلام کرد و همانطور که انتظار می‌رفت، اظهار داشت جمع‌بندی این صحنه بسیار دشوار بوده. همچنین دراکمن تصویری از متن فیلم‌نامه‌ی این صحنه را به اشتراک گذاشته… هرچند نمی‌شود به آن دلخوش بود، تنها چیزی که در این عکس دیده می‌شود خط‌های "کات به صفحه سیاه" و "پایان" است. با اینحال، ترجیح می‌دهیم به همین مقدار رضایت دهیم تا اینکه بخش‌هایی از داستان برایمان اسپویل شود.

the Last of Us

البته، فقط به خاطر به اتمام رسیدن فیلم‌برداری نمی‌توانیم نتیجه گیری کنیم که کارهای مربوط به موشن کپچر نیز به اتمام رسیده. طبیعی است که صحنه‌های فیلم‌برداری و صحنه‌هایی که مربوط به خود بازی می‌شوند به شکل جداگانه و بدون ترتیب خاصی آماده شوند. درحالی که این خبر نشان دهنده‌ی قدمی بزرگی در روند تولید این عنوان مورد انتظار است، احتمالاً باید مدت بیشتری صبر کنیم تا بتوانیم دیسک آن را وارد PlayStation 4 دوست‌داشتنی‌مان کنیم (یا شاید هم PlayStation 5، از آنجا که پشتیبانی از نسل قبل برای آن تأیید شده).

در اخبار دیگر مربوط به این بازی، چند روز قبل، دراکمن تأیید کرد که کار لارا بیلی (Laura Bailey) رسماً به اتمام رسیده. چند روز قبل‌تر از این اتفاق، توسعه دهندگان اعلام کردند که موسیقی‌دانی به نام Logic نیز نقشی در ساخت این بازی آخرالزمانی داشته.

The Last of Us Part II قرار است به شکل انحصاری برای کنسول‌های PlayStation منتشر شود (نسل هشت و شاید نه). تا زمان به اشتراک گذاری این خبر هیچ اطلاعتی درمورد زمان در دسترس قرار گرفتن بازی موجود نیست.