Menu

احتمال عرضه Death Stranding بر روی کنسول نسل بعدی پلی‌استیشن وجود دارد

احتمالاََ عنوان Death Stranding در کنار PS4، بر روی کنسول نسل بعدی سونی که در حال حاضر نام مشخصی ندارد اما انتظار داریم PS5 نام داشته باشد، عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، امروز Wired در جریان گزارشی اعلام کرد، چندی پیش به صورت مخفیانه کنفرانسی در دفتر مرکزی سونی در کالیفرنیا برگزار شد. در طول این کنفرانس، معمار ارشد PS4، "مارک سرنی"، در کنار چند سخنگو منتخب سونی اطلاعاتی از سخت افزار کنسول نسل بعدی این شرکت و استراتژی‌های برنامه‌ریزی شده را به اشتراک گذاشت. در جریان این جلسه گفته شد که چندین بازی برنامه‌ریزی شده برای PS5 بر روی PS4 نیز در دسترس قرار خواهند گرفت و به گونه‌ای بازی‌های میان نسلی زیادی وجود خواهد داشت.

یکی از سخنگویان سونی در جواب این سوال که آیا بازی "هیدئو کوجیما"، Death Stranding، بر روی PS4 و PS5 عرضه خواهد شد یا خیر جواب داد، این عنوان برای PS4 در دسترس قرار خواهد گرفت. با این وجود، Wired در گزارش خود ذکر کرده است که "مارک سرنی" در لحظه مطرح شدن این سوال مکث غیرطبیعی و لبخندی بر لب داشت که می‌تواند به عرضه بازی بر روی PS5 نیز اشاره کند.

طبق آخرین به روز رسانی و روشن سازی از سوی شخص کوجیما، بازی Death Stranding به تاریخ عرضه برنامه‌ریزی شده نمی‌رسد و توسعه آن کمی بیشتر از آنچه که برنامه‌ریزی شده بود، به طول خواهد انجامید.

از زمان آغاز سال 2019، کوجیما این عنوان را به سازندگان، کارگردانان فیلم و افراد مختلفی نشان داده که همگی آن‌ها شگفت زده شده‌اند.

نظر شما در این باره چیست؟