Menu

تماشا کنید: با ماد جدید Sekiro: Shadows Die Twice می‌توانید ظاهر خود را به گنیچیرو، بانو اما و حتی یک مارمولک تغییر دهید

اگر زمانی که مشغول تجربه Sekiro: Shadows Die Twice بوده‌اید به این فکر کرده‌اید که ای کاش می‌توانستید ظاهر شخصیت خود را تغییر دهید، بد نیست بدانید که تنها نبوده‌اید و افراد دیگری نیز چنین آرزویی داشته‌اند.

همان‌طور که می‌دانید بازی Sekiro: Shadows Die Twice به بازیکنان اجازه نمی‌دهد هیچ بخشی از ظاهر پروتاگونیست بازی را تغییر دهند ولی به لطف ماد جدید این عنوان و سازنده آن یعنی کاربر Zullie the Witch، از این پس می‌توانید مدل 3بعدی شخصیت خود را به صورت کامل تغییر دهید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، ماد Custom Pack دقیقا همان چیزی که در خط آخر پاراگراف قبل ذکر شده را انجام می‌دهد. یعنی مدل 3بعدی 25تن از شخصیت‌های Sekiro که شامل NPCهای مهم بازی نظیر بانو اما و گنیچیرو می‌شود را جایگزین مدل شخصیت "ولف" می‌کند.

این لیست علاوه بر NPCهای مهم و تاثیرگذار بازی، شامل شخصیت‌هایی نظیر Nightjar و موجودات عجیب نظیر میمون‌های شمشیر به دست و مارمولک‌ها نیز می‌شود. ویدئوی زیر نیز برخی از این مدل‌ها را به تصویر می‌کشد.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

شما می‌توانید این ماد را از طریق وبسایت Nexus Mode دانلود کنید ولی قبل از آن باید ماد Sekiro Engine Mod را نصب کرده باشید. به یاد داشته باشید که این ماد تنها ظاهر شخصیت شما را تغییر می‌دهد و اسلحه‌ها و حمله‌های شما دستخوش تغییر نخواهد شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.