Menu

تصاویر و مشخصات کنسول تمام دیجیتالی و بدون دیسک Xbox One S لو رفت

تا کنون طبق اخبار منتشرشده می‌دانیم که Microsoft در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک نسخه تماما دیجیتالی و بدون دیسک از کنسول Xbox One S است. اما جدا از این اخبار، به تازگی تصاویر و مشخصات این کنسول نیز لو رفته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از TechRadar، اطلاعات و تصاویر جدید که توسط وبسایت WinFuture منتشرشده، چیز خیلی جدید و البته سورپرایرکننده‌ای با خود ندارد. کنسول دقیقا همانطوریست که خیلی‌ها تصور می‌کردند؛ یک Xbox One S بدون جایگاهی برای ورود دیسک.

بنابر گفته‌های منابع WinFuture، کنسول با هاردی یک ترابایتی عرضه خواهد شد که می‌توان گفت تقریبا مناسب و کافی است. از دیگر مشخصات کنسول می‌توان به پشتیبانی از پخش ویدئوها به صورت 4K و HDR اشاره کرد. قیمت آن نیز برابر با 299.99 یورو است که تقریبا برابر با 260 دلار می‌شود. البته خب نمی‌توان قیمت آن به دلار را به این راحتی حساب کرد چرا که Microsoft معمولا علاقه‌ای به تبدیل قیمت‌ها به صورت مستقیم ندارد.

این کنسول شامل یک کنترلر و 3 بازی از پیش نصب‌شده نیز می‌شود که بنابر شایعات منتشرشده این 3 عنوان بازی‌های Minecraft ،Sea of Thieves و Forza Horizon 3 خواهند بود.

تاریخ معرفی کنسول نیز برای 16 آپریل یعنی پس‌فردا و تاریخ عرضه آن برای ماه می ذکر شده است. شایان ذکر است تمامی این اطلاعات با اطلاعاتی که پیش از این توسط Windows Central منتشرشده بود، تطابق دارد؛ پس به نوعی می‌توان آن‌ها را معتبر دانست.

در زیر می‌توانید تصاویر منتشرشده از این کنسول تماما دیجیتالی را مشاهده کنید.

در صورتی که Microsoft چیزی را به صورت رسمی اعلام کند، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.