Menu

تاریخ انتشار نسخه‌ی کامل Assetto Corsa Competizione اعلام شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت WCCFTech، بازی Assetto Corsa Competizione مدت ها است به صورت دسترسی زود هنگام در Steam قابل بازی است و در همین مدت هم این بازی توانست طرفداران بسیاری را پیدا کند. این بازی توسط استودیوی Kunos Simulazioni و در سبک شبیه‌ساز رانندگی ساخته شده است و حال به گفته‌ی سازندگانش، قرار است در تاریخ 29 ماه می از حالت دسترسی زود هنگام خارج شود. همچنین قیمت این بازی نیز 34.99 پوند در نظر گرفته شده است. در همین رابطه نیز مارکو ماساروتو (Marco Massarutto) مدیر استودیوی Kunos Simulazioni عنوان کرد که:

"ما همه از مزایایی که حالت دسترسی زود هنگام Steam به ما برای توسعه‌ی Assetto Corsa Competizion داده است به خوبی آگاه هستیم. در طی این مدتی که بازی در این مرحله قرار داشت، توانستیم تعامل خوبی را با کاربران خود ایجاد کنیم و از همین طریق نیز توانستیم مشکلات بازی را کاهش بدهیم. همچنین توانستیم تغییرات و بهودهایی را در بازی ایجاد کنیم تا از کیفیت بازی و تجربه‌ای که قرار است بازی در زمان لانچ خود برای کاربرانمان رقم بزند اطمینان پیدا کنیم."

همچنین تا کنون نیز صحبتی از نسخه‌های کنسولی این بازی نشده است و مشخص نیست که آیا نسخه‌های کنسولی این بازی در کار خواهند بود یا خیر.