Menu

با نقد ها و نمرات بازی NBA 2K19 همراه باشید؛ یکی از برترین تجربیات ورزشی امسال

سری NBA 2K از جمله محبوب‌ترین سری‌ بازی های ورزشی است که هر سال نیز شاهد نسخه‌ای جدید از آن هستیم و طی تمامی این سال ها این سری توانسته کماکان تمام طرفداران خود را راضی نگه دارد. هم‌اکنون نسخه‌ی جدید این سری برای پلتفرم‌های PC، PS4، XONE و NSwitch در دسترس است و توانسته بازخوردی مثبت را از سوی منتقدان دریافت کند. شما می‌توانید در ادامه خلاصه برخی نقدها و نمرات بازی را مشاهده کنید.

3DJuegos: 95

بهترین شبیه‌ساز بسکتبال برگشته است تا باری دیگر برتری خود را ثابت کند. یکی از برترین عناوین ورزشی که می‌توانید امسال تجربه کنید.

IGN Italia: 92

تنها ویژگی منفی NBA 2K19 را می‌توان پرداخت‌های درون برنامه‌ای دانست. جدا از این موضوع، سازندگان باری دیگر عنوانی فوق‌العاده لذت‌بخش را تحویل مخاطبان داده‌اند که می‌توان آن را یکی از برترین شبیه‌ساز‌‌های بسکتبال تاریخ دانست.

JeuxActu: 90

NBA 2K19 توانسته نام خود را به عنوان برترین عنوان شبیه‌ساز بسکتبال به ثبت برساند. تمامی بخش‌های بازی به شدت عمیق و درگیرکننده هستند و تجربه‌ای دقیق را ارائه می‌دهند. اگر شما طرفدار ورزش بسکتبال هستید، این عنوان بدون شک بهترین انخاب برای شماست.

NBA2K19.2

The Games Machine: 83

طی سال ها‌، NBA 2K توانسته نام خود را به عنوان برترین سری بسکتبال بر سر زبان‌ها بیندازد. نسخه جدید این سری تمامی ویژگی‌های خوب نسخه‌های قبلی را دارد، بخش حرفه‌ای بازی درگیرکننده و لذت‌بخش است، هوش مصنوعی در سطح بالایی قرار دارد و گرافیک فنی بازی عالی کار شده است؛ با تمام این احوال، پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای مشکل بزرگی هستند که نقاط قوت بازی را کم‌رنگ می‌کنند.

PlayStation LifeStyle: 80

در طی تجربه بازی، لحظات بسیاری وجود دارند که این حس را القا می‌کنند که NBA 2K19 بیشتر نقش یک آپدیت برای نسخه قبلی را ایفا می‌کند و حس نسخه‌ای کاملا جدید را ندارد. اما در هر صورت جای شکی نیست که با برترین عنوان شبیه‌ساز بسکتبال روبرو هستیم.

Wccftech: 75

می‌توان گفت NBA 2K19 با قدرت تمام در صحنه ظاهر شده، اما همچون بسیاری از ستاره‌های دنیای NBA، این عنوان هم کمی بیش از حد درگیر مسائل مالی شده است. سازندگان تمام تلاش خود را کرده‌اند که توازنی مناسب را در بازی ایجاد کنند و همچنین شاهد پیشرفت‌هایی در گیم‌پلی و بخش‌های داستانی هستیم. اما به طور کلی، مشکلات کوچک گریبان‌گیر این عنوان شده‌ و از تبدیل شدن آن به یک دنباله تمام‌وکمال جلوگیری کرده‌اند.

GameSpot: 70

آن دسته از افرادی که بخواهند با جدیت تمام به تجربه این عنوان بپردازند بدون شک پاداش‌ خود را از بازی دریافت خواهند کرد. اما به طور کلی، خیلی مسائل هستند که این عنوان را از سطح عالی پایین می‌آورند. هر چند با وجود تمام این مشکلات هنوز می‌توان از تجربه NBA 2K19 لذت برد، مخصوصا اگر ار طرفداران پروپاقرص بسکتبال باشید.

Metacritic: میانگین نمره 85 از 20 نقد