Menu

کارگردان Assassin’s Creed III از تغییراتی می‌گوید که خواهان اعمال آنها در نسخه ارتقا یافته است

دیروز بود که شرکت Ubisoft نسخه ارتقا یافته عنوان ‌ Assassin's Creed III را بعنوان یکی از محتویات ویژه سیزن پس Assassin's Creed Odyssey برای پلتفرم‌های نسل حاضر معرفی کرد. این شرکت فرانسوی از تحولات گرافیکی بازی در این نسخه ارتقا یافته گفت و تایید کرد که گیم پلی را نیز بسته به بازخوردهای بازیکنان ارتقا خواهد داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameInformer، کارگردان ارشد Assassin's Creed III یعنی الکس هاچینسون نیز از این فرصت استفاده کرده و از ایده‌های خود برای اعمال اصلاحات در این بازی گفته است.

البته هاچینسون دیگر در Ubisoft فعالیت نمی‌کند بنابراین در این بازی نیز نقشی نخواهد داشت اما توییت‌های جدید او نشان می‌دهد که هنوز به مشکلات قسمت سوم Assassin's Creed فکر می‌کند و اگر فرصت کار دوباره بر روی این بازی را داشت قطعا آنها را برطرف می‌کرد. در ادامه به برخی از ایده‌های الکس هاچینسون برای اصلاح Assassin's Creed III اشاره می‌کنیم.

1. سرعت و حجم خسارات وارده در مرحله پایانی را کم می‌کردم تا مردم شکست نخورند و بازی را با طعم تلخ به اتمام نرسانند. مرحله پایانی بی دلیل به شدت سخت بود.

2. مراحل Temple نقش مهمی در داستان داشتند به همین دلیل اتمام آنها را اجباری می‌کردم و اجازه نمی‌دادم که بازیکنان در پایان به سراغشان بروند. فکر می‌کردم که بهتر است به بازیکنان قدرت انتخاب دهیم، اما همین موضوع سرعت بازی را در پایان گرفت.

3. از ابتدا راهی برای افزایش مراحل Homestead پیدا می‌کردم. این مراحل جذاب و باحال بودن و روی انسانی و آرام کانر را بهتر به تصویر می‌کشیدند. موضوع مهمی که در مراحل فرعی نادیده گرفته شد و در مراحل اصلی نیز آنگونه که باید به آن پرداخته نشد.

4. نقش نبردهای دریایی در مراحل اصلی را بیشتر می‌کردم. با این حال، ترجیح من این بود که بگذاریم بازیکنان با سرعتی که مد نظرشان است خود را درگیر محتوای بازی کنند اما این ایده به خوبی جواب نداد.

6. قسمت سوم Assassin's Creed با اختلاف بیشترین حرکات تمام کننده را داشت و بر این موضوع تاکید می‌کردم. در این بازی هر سلاح تمام کننده منحصر به فرد خود را دارد.

11. موافقم که ما باید سکانس آغازین بازی با هیثم را تقسیم می‌کردیم و هر قسمت را در طول بازی نشان می‌دادیم تا در ابتدای بازی سریعتر کانر را معرفی کنیم. شوک معرفی یک بازیکن قابل بازی دیگر فوق‌العاده بود اما شروع کندی داشت.

خیلی از مواردی که الکس هاچینسون اشاره کرده تغییرات ساختاری هستند و اعمال آنها در یک عنوان ارتقا یافته عملا غیر ممکن است. اما این نشان می‌دهد که انتقادها و بازخوردهای بازیکنان تا چه حد بر روی نظر توسعه دهندگان تاثیر گذار هستند.

هاچینسون اکنون در همکاری با 505Games و همراه با برخی از بازی‌سازهای خبره و باتجربه صنعت بازی در Typhoon Games مشغول ساخت عنوانی جدید است.

Assassin's Creed III Remastered بعنوان بخشی از سیزن پس Assassin's Creed Odyssey و به صورت مستقل (در مارس 2019) در دسترس قرار خواهد گرفت.