Menu

برخی از عناوین اختصاصی Microsoft امروز بر روی Steam عرضه شدند

ماه گذشته دو شرکت THQ Nordic و Microsoft قراردادی را بر سر نشر برخی بازی‌ها به امضا رساندند. بر طبق این قرارداد THQ Nordic عرضه فیزیکی 5 بازی Microsoft که قرار است به صورت دیجیتالی بر روی شبکه Steam نیز عرضه شوند را به عهده گرفت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، این 5 بازی ReCore: Definitive Edition ،Super Lucky’s Tale ،Disneyland Adventures ،Rush: A Disney-Pixar Adventure و Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection هستند و امروز بر روی Steam عرضه شدند.

جالب این است که هیچ کدام این عناوین دیگر بر اساس نسخه‌های Windows Store نیستند. هر چند که این 5 بازی خیلی مورد توجه قرار نگرفته‌اند اما می‌توانند شروعی باشند بر عرضه تعدادی بیشتری از عناوین اختصاصی Windows Store بر روی شبکه .Steam باید دید که آیا این بازی‌ها مشابه Quantum Break تنها از DX11 پشتیبانی می‌کنند یا بر روی سیستم‌هایی که از نسخه‌های پایین‌تر از این رابط برنامه‌نویسی استفاده می‌کنند نیز اجرا خواهند شد و مهم‌تر اینکه نسبت به نسخه Windows Store بهینه‌تر هستند یا خیر.

این عناوین امروز بر روی Steam عرضه می‌شود، در زیر جزئیات قیمت هر کدام را می‌بینید.

• ReCore: Definitive Edition (قیمت فروش پیشنهادی: 19,99 یورو / 19,99 دلار / 16,99 پوند)

• Super Lucky’s Tale (قیمت فروش پیشنهادی: 19,99 یورو / 19,99 دلار / 16,99 پوند)

• Disneyland Adventures (قیمت فروش پیشنهادی: 19,99 یورو / 19,99 دلار / 16,99 پوند)

• Rush: A Disney-Pixar Adventure (قیمت فروش پیشنهادی: 19,99 یورو / 19,99 دلار / 16,99 پوند)

• Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection (قیمت فروش پیشنهادی: 19,99 یورو / 19,99 دلار / 16,99 پوند)

آیا در آینده عناوین مهمی چون Halo Infinite و Gears of War نیز به همین شکل به Steam راه پیدا خواهند کرد؟ پیش‌بینی شما چیست؟