Menu

کارگردان هنری Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2: تم‌های بازی به شکل منحصر به فردی القا کننده حس حضور در شهر سیاتل هستند

یکی از هیجان‌انگیز‌ترین عناوینی که در GDC امسال معرفی شد بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 بود. عنوانی که توسط استودیو Hardsuit Labs ساخته شده و شرکت سوئدی Paradox Interactive وظیفه نشر آن را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers استودیو Hardsuit Labs در شهر سیاتل آمریکا قرار دارد. شهری که داستان بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 نیز در آن روایت می‌شود. موضوعی که توسعه‌دهندگان با تاکید بر منحصر به فرد بودن تم‌های بازی چندین بار به آن اشاره کرده‌اند. به طور مثال مارتین کائای کلونی (Martin Ka’ai Cluney)، کارگردان هنری این استودیو در مصاحبه‌ای که در جریان مراسم GDC داشت درباره این موضوع گفته بود:

"ما می‌خواستیم تمام تم‌های بازی حس بودن در شهر سیاتل را القا کنند. با توجه به این که بازی در خود شهر سیاتل توسعه داده شده این اتفاق عمق بیشتری به جهان بازی می‌دهد."

کلونی در ادامه به انعکاس یکی از بزرگ‌ترین مسائل شهر سیاتل در دهه گذشته، در بازی اشاره کرد.

"با توجه به گسترش تکنولوژی و آمدن پول و سرمایه به سیاتل، این شهر طی سال‌های گذشته و دهه قبل با مسئله بزرگ تقابل سنت و مدرنیته رو‌به‌رو بود. تقابلی که همچنان هم ادامه دارد. اگر به تاریخ این شهر نگاه کنید، سیاتل یک زمان ورشکسته بوده و یک زمان پررونق. اتفاقی که چندین بار در تاریخ این شهر تکرار شده است. این موضوعی است که تم‌های داستان بازی از آن ریشه گرفته‌اند و حتی در سطح فردی و شخصی نیز این ارتباط وجود دارد."

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در بهار سال 2020 بر روی PS4، PC و Xbox One منتشر خواهد شد.