Menu

Apex Legends احتمالا بزرگ‌ترین ماه عرضه را در بین تمام عناوین رایگان داشته است

با توجه به یک گزارش جدید، به‌نظر می‌رسد Apex Legends بزرگ‌ترین ماه عرضه را در بین تمام بازی‌های رایگان داشته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، یکی از منابع تحلیلی بازار دیجیتال یعنی SuperData در گزارش ماه فوریه خود اعلام کرده که Apex Legends در طول ماه عرضه خود توانسته 92 میلیون دلار از طریق فروش آیتم‌های درون بازی درآمد داشته باشد.

بیشتر این درآمد از نسخه PS4 و Xbox One بوده که آن را به چهارمین بازی پردرآمد ماه فوریه برروی کنسول‌ها تبدیل می‌کند. بازی بتل رویال استودیوی Respawn در رتبه ششم عناوین PC از این نظر قرار گرفت.

SuperData تخمین زده که این بهترین عملکرد تاریخ از یک بازی رایگان در ماه اول عرضه بوده است. با این وجود، بخش بتل رویال بازی Fortnite هم برروی PC و هم کنسول توانست Apex Legends را شکست بدهد و به ترتیب در رتبه‌های پنجم و دوم قرار گرفت.

بازی Anthem که در صدر پرفروش‌ترین عناوین ایالات متحده فوریه قرار داشت، یکی دیگر از بازی‌های مهم آن ماه بود. میزان دانلود دیجیتالی Anthem "بیش از حد میانگین" بود و 3.5 میلیون دلار درآمد آن فقط مربوط به فروش آیتم‌های درون بازی در میان تمام پلتفرم‌ها می‌شود.

به‌طور کلی فروش‌های دیجیتالی به لطف موبایل تا 9 درصد افزایش داشته است. عناوین بزرگ PC هم تا 6 درصد کاهش یافته گرچه با توجه به عملکرد بسیار خوب PUBG در سال گذشته، چنین چیزی دور از انتظار نبود.