Menu

توضیحات کارگردان و تهیه‌کننده Life is Strange 2 درباره دلایل وجود فاصله زمانی بسیار زیاد در انتشار اپیزود‌های پایانی

همانطور که می‌دانید شرکت Square Enix تاریخ انتشار 3 اپیزود آخر بازی Life is Strange 2 را اعلام کرده و مشخص شده است که فاصله زمانی بسیار زیادی میان عرضه اپیزود چهارم و پایانی بازی وجود دارد. فاصله ای که تقریبا به 4 ماه می‌رسد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gameinformer روز گذشته و در حاشیه مراسم GDC 2019 که این روز‌ها در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود رائول باربت (Raoul Barbet)، یکی از کارگردانان Life is Strange 2 و لوک بغدهوست (Luc Bagadhoust)، تهیه کننده این بازی، درباره علت وجود چنین فاصله‌ای میان زمان انتشار اپیزود‌های پایانی بازی توضیح دادند.

"شاید آسان به نظر برسد ولی کار کردن روی این بازی بسیار پیچیده است. می‌خواستیم از اثرگذاری بیشتر همه موارد مطمئن شویم. ما لوکیشن اپیزود‌ها را در هر قسمت تغییر دادیم. حجم کار بسیار مهم‌تر است، به همین دلیل ایده ما این است که کار درست را انجام دهیم و عجله نکنیم."

بغدهوست نیز دراین‌باره اضافه کرد:

"تا الان زمان بسیار زیادی صرف شده است به همین دلیل ایده ای که وجود دارد این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین عملکردمان را داشته باشیم. اما ما ترجیح می‌دهیم که به خوبی از زمان استفاده کنیم. اگر عجله کنیم بعدا نمی‌توانیم تغییری در اپیزود‌ها ایجاد کنیم بنابراین تنها تلاش می‌کنیم که بهترین عملکردمان را ارائه کنیم."

باربرت در ادامه این مصاحبه از برخی از پیشرفت‌های این بازی نظیر تعامل بیشتر با شخصیت دنیل و اضافه شدن چندین شخصیت دیگر نیز خبر داد اما برای جلوگیری از لو رفتن داستان بازی از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد. دو اپیزود اول بازی در حال حاضر بر روی PC، Xbox One و PS4 در دسترس است.