Menu

Cyberpunk 2077 روی جلد اصلی مجله EDGE؛ توضیحات تهیه کننده درمورد روند ساخت بازی

گیمرها هنوز مشغول تماشای نمایش دموی 48 دقیقه‌ای Cyberpunk 2077 که مدت کوتاهی بعد از نمایشگاه Gamescom در ماه گذشته منتشر شد هستند. انتظار برای بازی به سطوح جدیدی دست پیدا کرده و از همان ابتدا نیز بازی پتانسیل بالایی داشت. پس باعث تعجب نیست که مجله EDGE تصمیم گرفته Cyberpunk 2077 را به عنوان جلد نسخه ماه نوامبر خود در نظر بگیرد.

این تصویر ابتدا روی Reddit قرار گرفت و طرفداران (از جمله ما) خیلی هیجان‌زده هستیم تا ببینیم در این نسخه‌ی مجله که 324 صفحه می‌باشد چه چیزهایی می‌توانیم درمورد بازی یاد بگیریم. درحالی که قبلاً سازندگان اعلام کردند بازی خیلی با کامل شدن فاصله‌ دارد، شاید حالا که عکس روی مجله قرار گرفته، روز عرضه خیلی هم دور نباشد.

در ادامه می‌توانید تصویر مجله را مشاهده کنید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Wccftech، در این مقاله، تهیه‌کننده CD Projekt RED، "ریچارد بورزیموسکی" توضیح داده که لذت موفقیت The Witcher 3 – خیلی بیشتر از دو نسخه‌ی قبل‌تر آن – سبب شده تا در حالی که به چالش‌های جدید ساخت Cyberpunk 2077 می‌رسند اعتماد به نفس بیشتری به تیم توسعه اضافه شود.

"به ما یک احساس امنیت درمورد مهارت‌هایمان داد. درحال حاضر هنرمندان طراحی محیط‌مان مرحله‌ای را با مهره‌های مختلفت پر از تراکم جمعیتی می‌کنند و ترسی از امتحان موارد جدید ندارند. این دقیقاً چیزی است که برای باز نگه داشتن ذهنمان لازم داشتیم، چون شخصاً فکر می‌کنم The Witcher خوب از آب در آمد – و به همین علت Cyberpunk هم واقعاً خوب از آب در می‌آید – چون از تغییر نمی‌ترسیم.

مطمئناً، این کار به مقداری عزم احتیاج دارد. از همان آغاز به خود می‌گفتیم، خیلی‌خب، این ایده‌ بزرگ است ولی می‌خواهیم همین را هدف قرار دهیم. به عنوان تهیه‌کننده‌ها، ما مسئول هضم کردن این طرز فکر و رسیدگی به توانایی تیم و تصمیم گیری در رابطه با اینکه آیا لازم است از لحاظ ساختار تغییری ایجاد کنیم یا چطور می‌توانیم محتویات بازی را طوری تغییر دهیم که انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد، هستیم. "

"The Witcher III پیچیدگی کمتری نداشت بلکه به نوع دیگری پیچیده بود. وقتی داشتیم ساخت جهان بازی را انجام می‌دادیم باید بین فضاهای آزاد بزرگ که نیاز به پر کردن دارند انتخاب می‌کردیم. اینطور نیست که فکر کنیم راحت‌تر یا ارزان‌تر بود که آن جنگل‌ها و چمنزارهای زیبا را بسازیم بلکه جای اشتباه بیشتری داشت. مثلاً اگر یک درخت اشتباهاً اندکی به راست متمایل شود، جنگل دقیقاً همین شکلی به نظر می‌آید. ولی اگر یک ساختمان را با فاصله‌ی بیش از حد از ساختمانی دیگر در وسط شهر قرار دهید، آن وقت واقعاً مناسب از آب در نمی‌آید، درست است؟ باید این فضای خالی را با چیزهای مختلف پر کنید. و باید به همه چیز فشار بیاورید."

از دیدگاه توسعه در بخش فنی، رئیس انیمیشن‌های سینماتیک "ماچِی پیترس" (Maciej Pietras) توضیح داد که سیستم انیمیشن‌ها و انیمیشن‌های صورت به کلی بازسازی شده‌اند و درحالی که اطمینان حاصل می‌کرده‌اند تا Cyberpunk 2077 روی کنسول‌های نسل حاضر هم اجرا می‌شود به موتور گرافیکی فشار می‌آورده‌اند.

"ما یک سیستم انیمیشن کاملاً جدید داریم و به کلی روشی که انیمیشن‌ها را کنترل می‌کردیم تغییر دادیم. استودیوی ضبط حرکات بهتری داریم، یک سیستم جدید انیمیشن صورت که بر اساس عضلات کار می‌کند در اختیار داریم. تکنولوژی جدیدی برای هماهنگ کردن حرکات لب هنگام صحبت کردن مردم داریم. روشی کاملاً جدید برای ساخت محیط‌ها داریم، پس به جای اینکه در کل روی دنیایی بزرگ کار کنیم، چیزهایی را از قبل ساخته و آن‌ها را تنظیم کرده و سپس به شکلی متفاوت از آن‌ها استفاده می‌کنیم؛ پس همه چیز قابلیت تغییر اندازه را دارد. مورد دیگر خود موتور گرافیکی‌مان است که تصمیم گرفتیم به آن فشار بیاوریم و در عین حال برای اجرا شدن روی نسل فعلی کنسول‌ها حداکثر بهینه‌سازی را انجام دهیم. روش کاملاً جدیدی است – می‌توانم بگویم تقریباً تک تک بخش‌ها انقلابی را تجربه کرده‌اند."

Cyberpunk 2077 هنوز تاریخی برای انتشار ندارد. اگرچه، بر اساس گفته‌های توسعه دهندگان بازی صد در صد به PlayStation 4 و Xbox One می‌آید. از آن جایی که فکر میکنیم نسل بعدی کنسول‌های سونی و مایکروسافت فعلاً پائیز 2020 را بری شروع کار خود هدف قرار گرفته‌اند، حدس و گمان‌ها بر این است که احتمال دارد این بازی اواخر 2019 تا اوایل 2020 عرضه شود.