Menu

قرار است Monster Hunter World روی PC یک DLC رایگان برای افزایش رزولوشن دریافت کند

افرادی که Monster Hunter World را با PC بازی می‌کنند می‌توانند منتظر باشند تا از حداکثر توان سیستم خود برای دستیابی به رزولوشن بالاتر و بافت‌های بهتر با این DLC رایگان استفاده کنند. Capcom به وسیله صفحه‌ی Steam رسمی بازی این خبر را اعلام کرد. این بسته در 15 فروردین ماه در دسترس قرار خواهد گرفت. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، همچنین Capcom یک اسکرین‌شات نیز منتشر کرده که می‌توانید نمونه‌ای از بافت‌های بهبود یافته را در آن مشاهده کنید؛

مقایسه

در کنار این بسته‌ی DLC، به روز رسانی 5.2 نیز در راه انتشار قرار دارد، می‌توانید یادداشت‌های مربوط به این آپدیت را در ادامه مشاهده کنید؛

اضافه شدن پشتیبانی از رزولوشن بالاتر با High Resolution Texture Pack DLC؛ می‌توانید با دانلود کردن این DLC رایگان از فروشگاه Steam به روزلوشن بیشتری دست پیدا کنید. توجه داشته باشید، The High Resolution Texture Pack حداقل 40GB فضای خالی روی هارد و 8GB گرافیک مموری (VRAM) نیاز خواهد داشت. درمورد حداقل سیستم مورد نیاز پس از انتشار به روزرسانی جزئیات بیشتری فراهم می‌کنیم.

اضافه شدن گزینه‌ی «TAA+FXAA» برای Anti-Aliasing در بخش Advanced تنظیمات گرافیکی.

اگر بعد از به اتمام رساندن یک مأموریت گزینه‌ی «Take All» را انتخاب کنید، لیستی از تمام آیتم‌هایی که به دست می‌آورید نمایش داده می‌شود.

اضافه شدن نوع جدیدی از کنترل موس که کمتر نسبت به حرکات غیر عمدی هنگامی که از موس برای جا به جا کردن Focus Camera استفاده می‌کنید حساسیت دارد.

اضافه شدن گزینه «Friends Can Join» به تنظیمات Private Session.

حل باگ‌های مختلف، از جمله مشکلات مربوط به localization.

Capcom پس از عرضه‌ی Monster Hunter World روی PC توانست در روز انتشار 330,00 بازیکن همزمان به دست آورد و بهترین لانچ خود روی کامپیوترهای شخصی را تجربه کند. در اتفاقی تازه‌تر، Devil May Cry 5 جایگاه دوم را با 77,000 بازیکن همزمان به دست آورد و Resident Evil 2 که فقط چند هفته قبل‌تر منتشر شده بود را شکست داد. قدرت Monster Hunter دیوانه کننده است ولی چیزی که حتی جالب‌تر به نظر می‌رسد رکورد شکنی Capcom آن هم بارها و بارها طی دوره‌های زمانی کوتاه روی PC است.

در ادامه سال میلادی جاری، Monster Hunter World اولین بسته گسترش دهنده‌ی اصلی خود به نام Iceborne را دریافت خواهد کرد. اگر هنوز جزء بازیکنان Monster Hunter World نیستید، این بازی هم‌اکنون برای PS4 ، PCو Xbox One در دسترس است.