Menu

از نسخه‌ی جدید فرنچایز IGI با انتشار یک تیزر رونمایی شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، استودیوی Toadman Interactive با انتشار یک تیزر اعلام کرده است که سومین قسمت از فرنچایز I.G.I در دست توسعه بوده و برای عرضه در سال 2021 برنامه‌ریزی شده است. این بازی که فعلا I.G.I 3: Origins نام دارد، یک شوتر تاکتیکال و مخفی‌کاری با زاویه‌ی دید سوم‌ شخص می‌باشد که وقایع آن، قبل از 2 نسخه‌ی اول مجموعه جریان داشته و داستان ریشه‌ی سازمان I.G.I را روایت خواهد کرد. در حال حاضر، توسعه‌ی بازی در مراحل اولیه به سر می‌برد و یکی از خالقین اصلی فرنچایز نیز در تیم سازنده حضور دارد. رئیس استودیوی Toadman Interactive آقای "رابین فلودین"(Robin Flodin) در یک کنفرانس خبری گفته است:

" بسیار هیجان‌زده هستم تا اعلام کنم که توسعه‌ی مراحل و نمونه‌های اولیه‌ به خوبی پیش می‌رود و ما پایه‌ی بازی را برای تجربه در استودیو داریم. امروز، یک تیزر را منتشر می‌کنیم که نگاهی اجمالی بر نمونه‌ی اولیه‌ی بازی دارد و خیلی چیزها در ادامه‌ی ساخت بازی، بهبود خواهند یافت. دلیلی که ما افراد را در جریان مراحل ساخت بازی قرار داده‌ایم، این است که می‌توانیم به علاقه‌مندان اجازه دهیم تا ایده‌ها و بازخوردهای خود را ارائه دهند. ما قصد داریم تا از شما طرفداران بشنویم تا اطمینان حاصل کنیم که از بازی، بیشترین لذت ممکن را می‌برید."

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

نسخه‌ی اول مجموعه‌ی I.G.I در سال 2000 و برای PC منتشر شد. دنباله‌ی آن نیز در سال 2003 با عنوان I.G.I.-2: Covert Strike در دسترس قرار گرفت. این 2 نسخه روی هم، بیش از 1 میلیون نسخه فروخته‌اند.