Menu

اطلاعات جدیدی از اسلحه‌ها و مبارزات Days Gone منتشر شد

با نزدیک شدن به زمان انتشار جدیدترین بازی انحصاری PS4 یعنی Days Gone، شاهد منتشر شدن موارد جدیدی از بازی می‌باشیم. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، طی یک بروزرسانی در وبلاگ رسمی Playstation، شاهد اطلاعات جدیدی از این عنوان هستیم. این اطلاعات شامل چگونگیِ عملکرد سلاح‌ها درون بازی و جزئیاتی درباره‌ی درگیری‌های نزدیک و تن به تن می‌باشد؛ در صورتی که شما به ذخیره‌ی گلوله‌ها اهمیت می‌دهید و یا مجبور به انجام این کار می‌شوید!

به نظر می‌رسد که سلاح‌های بازی دارای 5 سطح می‌باشند که پایین‌ترین سطح "Junk" و بالاترین "Special Forces Condition" نامیده می‌شوند و بازیکنان می‌توانند وضعیت اسلحه‌های بازی را هنگام تغییر آن‌ها مقایسه کنند. اما با توجه به جزئیات جدید، انتخاب سلاح به سادگیِ اینکه سلاحی را انتخاب کنید که آسیب بیشتری می‌رساند، نیست. مثلا، نفوذ و رخنه کردن گلوله(Bullet penetration) موردی است که باید به آن توجه داشته باشید، به این دلیل که به شما اجازه می‌دهد تا Freakerها(دشمنان بازی) را با تعداد گلوله‌ی کمتری از بین ببرید.

همچنین، موارد جدیدی از مبارزات تن به تن(melee combat) بازی به اشتراک گذاشته شد. از اینکه Days Gone دارای ویژگی auto-targeting(قابلیتی که باعث می‌شود تا به صورت خودکار به سوی نزدیک‌ترین دشمن به شما نشانه‌گیری کنید) بوده، بعلاوه‌ی اینکه می‌توانید از ضرباتی که به سوی شما وارد می‌شوند، جاخالی دهید. نکته‌ی جالب توجه دیگر این است که شخصیت اصلی بازی یعنی "دیکان" دارای یک استقامت سنج می‌باشد و تعداد دفعاتی که می‌توانید جاخالی دهید را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ شبیه به چیزی که در فرنچایز Dark Souls وجود دارد.

Days Gone عنوانی در سبک اکشن ادونچر می‌باشد که در دنیایی پساآخرالزمانی اتفاق افتاده و داستان Deacon St John را روایت می‌کند. از اخبار مربوط می‌توان به DAYS GONE محتویات دانلودی دریافت خواهد کرد، اشاره کرد. این بازی در تاریخ 26 آپریل(جمعه 6 اردیبهشت) به صورت انحصاری و توسط Sony بر روی پلتفرم Ps4 منتشر می‌شود. .