Menu

تماشا کنید؛ تریلری جدید از Sekiro: Shadows Die Twice با تمرکز بر داستان و سیستم مبارزات

بالاخره درحال نزدیک و نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار عنوان مورد انتظار Sekiro: Shadows Die Twice هستیم و FromSoftware و Activision تصمیم گرفتند جزئیات بیشتری را پیش از عرضه‌ی بازی منتشر کنند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، در ویدئویی جدید که امروز منتشر شد، بیش از 5 دقیقه از Sekiro به نمایش در آمد. این ویدئو بخش‌های مختلفی داشته که تمرکز بر بعدهای متفاوتی از Sekiro دارند. ابتدا، این تریلر اشاره‌هایی به روایت داستانی بازی کرده و مکان‌های مختلف، پیچیدگی‌های داستان و دلیل اینکه شخصیت اصلی یک دست مصنوعی دارد را شرح می‌دهد. محض اینکه بخواهید تا زمان تجربه‌ی بازی اسپویلرهای زیادی نشنیده باشید، توضیح بیشتری درباره این تریلر نمی‌دهیم، ولی در این ویدئو بخش‌هایی از ابتدای Sekiro: Shadows Die Twice به نمایش در می‌آید.

در قسمت دوم تریلر تمرکز ویدئو بیشتر به سمت گیم‌پلی بازی می‌رود. از توضیح دادن زیر و روی مبارزات، دفاع کردن و حمله گرفته تا جزئیات بیشتر درمورد دشمنانی که با آنان رو به رو خواهید شد، این ویدئو اطلاعات بسیاری در اختیارتان می‌گذارد که احتمالاً تا حالا نمی‌دانستید. به علاوه، انتهای ویدئو همچنین گذری بر سیستم پیشروی بازی می‌کند که بسیار با عنوان‌های قبلی Souls مانند FromSoftware فرق می‌کند. اگر خیلی با Sekiro: Shadows Die Twice آشنایی ندارید یا می‌خواهید گیم‌پلی بیشتری تماشا کنید، این ویئو را برای شما ساخته‌اند.

در ادامه می‌توانید به تماشای این ویدئو بنشینید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Sekiro: Shadows Die Twice پس از مدت‌ها انتظار در انتهای همین هفته و 2 فروردین برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد. تریلر روز عرضه‌ی Sekiro را که پیش‌تر منتشر شده بود می‌توانید اینجا مشاهده کنید.