Menu

کنفرانس مطبوعاتی Bethesda Softworks در E3 2019 تایید شد + تاریخ و زمان برگزاری

به گزارش پردیس گیم، شرکت Bethesda Softworks لحظاتی قبل تایید کرد که به رسم چند سال اخیر در E3 2019 نیز کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد. کنفرانس این شرکت در رویداد پیشِ رو برای ساعت 5:30 بعد از ظهر روز 9 ژوئن به وقت محلی (ساعت 05:00 صبح روز دوشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

بیانیه Bethesda Softworks در تایید کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2019:

"گمانه‌زنی را شروع کنید! والمارت کانادا (که سال گذشته بسیاری سورپرایزها و معرفی‌های کنفرانس‌ها را لو داد) را رفرش کنید!! اما مهم‌تر از همه… تقویم‌های خود رو علامت‌گذاری کنید!

E3 در راه است و در ساعت 5:30 بعد از ظهر روز 9 ژوئن به وقت محلی (ساعت 05:00 صبح روز دوشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۸) تیم Bethesda به لس آنجلس باز می‌گردد تا پنجمین نمایش سالانه خود در E3 را برگزار کند. یک شب طوفانی در راه است. در این شب، در کنار نمایش‌ها و معرفی‌های بسیار به جزئیات دقیق Doom Eternal نیز خواهیم پرداخت.

می‌خواهیم امسال در کنار شما باشیم و با این ذهنیت اینبار قرار است تعداد بیشتر از شما را به مراسم دعوت کنیم، بزرگ‌ترین طرفدارانمان، تا در بزرگ‌ترین شب سال به ما بپیوندند. دعوت‌نامه‌های رسمی همراه با جزئیات بیشتر مراسم، شامل اینکه چطور می‌توانید شانس خود را برای حضور در نمایش محک بزنید را به زودی اعلام خواهیم کرد.

فراموش نکنید که نظرات خود را در فضای مجازی با هشتگ #BE3 به اشتراک بگذارید. در جریان پیش نمایش کنفرانس، ما تصاویر طرفدارانی که از این هشتگ استفاده کرده باشند را به اشتراک خواهیم گذاشت."

مراسم E3 2019 در تاریخ 11 ژوئن (۲۱ خرداد) شروع شده و تا دو روز بعد یعنی 13 ژوئن (۲۳ خرداد ۱۳۹۸) ادامه خواهد داشت.