Menu

انتشار نسخه‌های کنسولی بازی Dauntless تا تابستان 2019 تاخیر خورد

Phoenix Labs سازنده بازی Dauntless اعلام کرد که نسخه Xbox One و PS4 بازی Dauntless با تاخیر منتشر خواهد شد. این استودیو همچنین فصل سوم Hunt Pass را نیز برای نسخه PC این بازی منتشر کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamespot پیش از این اعلام شده بود که نسخه‌های Xbox One و PS4 بازی در ماه آوریل 2019 و نسخه‌های موبایل و Switch بازی نیز مدتی بعد و در همین سال برای انتشار برنامه‌ ریزی شده اند. اما حالا با اعلام استودیو سازنده مشخص شد که زمان انتشار بازی تا تابستان 2019 تاخیر خورده است.

Phoenix Lab همچنین اعلام کرد که از این زمان اضافه شده تا انتشار Dauntless برای بهینه کردن، بررسی استرس مقیاس و کامل‌کردن ویژگی‌های جانبی بازی استفاده خواهد کرد. علاوه بر این‌ها تاریخ اضافه شدن نسخه PC بازی به فروشگاه Epic Games نیز تاخیر خورد تا با انتشار نسخه‌های کنسولی بازی همزمان شود.

در حال حاضر بازی Dauntless در مرحله Open Beta قرار دارد و انتشار رسمی آن با عرضه بازی بر روی فروشگاه Epic Games، Xbox One و PS4 همراه خواهد شد. تمام پیشرفت‌ها بازیکنان در بتای بازی بر روی هر سیستمی به نسخه اصلی نیز اضافه خواهد شد. هدف Phoenix Labs از این کار این است که دیتا ذخیره شده تمامی بازیکنان Dauntless به حساب Epic آنها متصل شود. Dauntless از قابلیت کراس پلتفرم بازی و پیشرفت در بازی در میان تمامی سیستم‌ها برخوردار خواهد بود. با انتشار نسخه های Switch و موبایل بازی، این قابلیت بر روی این پلتفرم‌ها نیز پشتیبانی خواهد شد.

در دیگر خبر منتشر شده از این بازی Phoenix Lab اعلام کرد که Overgrowth، فصل سوم Hunt Pass بازی را نیز فعال کرده است. این استودیو با توجه به بازخورد‌های دریافت شده Phoenix Labs تعداد پاداش‌های Title را کاهش و از طرف دیگر تعداد پاداش‌های Transmog را افزایش داده است. بازیکنان با کامل کردن تمام سطوح این فصل 500 پلاتینیوم دریافت خواهند کرد. البته برای باز کردن نسخه Elite مراحل بازیکنان باید 1000 پلاتینیوم خرج کنند. چندین تغییر محیطی نظیر آب شدن برف و شروع فصل بهار، رشد گیاهان و در برگرفتن ساختمان‌ها، افکت آب و هوایی جدید باران و آیتم‌های جدید از ویژگی‌های اضافه شده در این فصل هستند که تا پایان فصل، 16 آوریل ( 27 فروردین) در دسترس خواهند بود.

مانند بازی Monster Hunter، بازی Dauntless نیز در محیطی فانتزی جریان دارد که بازیکنان در آن برای جمع‌آوری لوت‌ها، ساخت سلاح و ابزار‌های جدید باید موجودات عظیم‌الجثه‌ و غول پیکری را شکار کنند. البته مدت زمان شکار این موجودات متفاوت است و می‌تواند از چندین دقیقه تا نیم ساعت متغیر باشد. به مانند Monster Hunter World این بازی نیز قابلیت بازی کردن یک نفره و یا تیمی تا سقف 4 نفر را دارد. در حال حاضر تنها از طریق لانچر Phoenix Lab و بر روی پلتفرم PC می‌توانید این بازی را تجربه کنید.