Menu

ثبت اختراع جدید Sony به بی‌سیم بودن Playstation VR 2 اشاره می‌کند

طی مدت اخیر، شایعات زیادی درباره‌ی نسل بعدی کنسول‌های بازی به گوش می‌رسد. از سخت‌افزار PS5 تا کنسول بعدی Xbox گرفته تا استودیوهایی که Sony و Microsoft ممکن است قصد خرید آن‌ها را داشته باشند. یکی از مواردی که در نسل بعد حتما آن را خواهیم دید، ورژن جدید PS VR می‌باشد. PS VR یک عینک واقعبت مجازی می‌باشد که فروش خوبی را طی نسل هشتم تجربه کرد.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، اختراغ جدید (Patent) ثبت شده توسط Sony به وایرلس یا بی‌سیم بودن PS VR 2 اشاره می‌کند. این ثبت اختراع، درباره‌ی یک جعبه‌ برای یک هدستی بی‌سیم است که فرکانس‌های انتقالی را به منظور حفظ یک ارتباط پایدار بین خود و هدست در تمام مدت، تغییر می‌دهد. در این مورد، منظور 5 گیگاهرتز و 60 گیگاهرتز می‌باشد، به نظر می‌رسد که 60 گیگاهرتز باند اصلی و 5 گیگاهرتز باند پشتیبان باشد.

البته Patentها همیشه به معنی در دست ساخت بودن یک محصول نیستند. اما تولید نسل بعدی PS VR توسط Sony، تقریبا یک امر قطعی است و بی‌سیم بودن آن، یکی از بهبودهایی می‌باشد که می‌توان برای PS VR 2 در نظر گرفت. از اخبار مربوط می‌توان به SONY حق و حقوق طراحی هدست واقعیت مجازی PLAYSTATION VR را به شرکت LENOVO تحویل داد، اشاره کرد.