Menu

جدیدترین افزونه No Man’s Sky تحت عنوان Beyond معرفی شد؛ بروزرسان عظیمی که بخش چندنفره را به بازی اضافه خواهد کرد + نمایش معرفی

Hello Games لحظاتی قبل بروزرسان جدیدی را برای عنوان No Man’s Sky معرفی کرد که به تعبیر این استودیو بلند پروازانه‌ترین افزونه‌ای است که تاکنون برای این بازی در نظر گرفته شده.

این بروزرسان عظیم در تابستان پیش رو تحت عنوان Beyond برای No Man’s Sky عرضه شده و تجربه اجتماعی و چندنفره جدیدی را اضافه می‌کند که استودیو سازنده آنرا No Man’s Sky Online نامیده است.

Beyond شرایط جدیدی را ایجاد می‌کند تا بازیکنان در دنیای عظیم بازی به شکل راحت‌تری یکدیگر را پیدا کرده و به لطف مسیرهای جدید، به اکتشافت در دنیای No Man’s Sky بپردازند. در واقع No Man’s Sky Online به بازیکنان اجازه می‌دهد که به هر جایی در دنیای بازی قدم بگذارند و بازیکنان دیگر را ملاقات کرده و همراه آنها به تجربه بازی بپردازند.

اگر چه که این محتوای جدید دارای عناصر آنلاین است اما به گفته Beyond ،Hello Games را نباید یک بروزرسان MMO گونه در نظر گرفت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Hello Games ،VG247 زمانی قرار بود افزونه Beyond را در قالب سه بروزرسان جداگانه به No Man’s Sky اضافه کند اما با پیشرفت روند توسعه، تیم سازنده تصمیم گرفت که همه ویژگی‌های جدید را ترکیب کرده و آنها را در قالب یک افزونه واحد عرضه کند.

Beyond برای تمامی بازیکنان فعلی No Man’s Sky کاملا رایگان خواهد بود، این افزونه همچنین هیچگونه پرداخت درون برنامه‌ای را به بازی اضافه نخواهد کرد. بخش چندنفره تنها یکی از ویژگی‌های این بروزرسان عظیم است و Hello Games طی هفته‌های آینده امکانات دیگر این افزونه را نیز معرفی خواهد کرد.

در ادامه شاهد نمایش معرفی No Man's Sky Beyond باشید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه