Menu

Sniper Elite V2 Remastered برای PlayStation 4 ،Switch ،Xbox One و PC تایید شد + نمایش معرفی

استودیو Rebellion امروز عنوان Sniper Elite V2 را برای پلتفرم‌های PlayStation 4 ،Switch ،Xbox One و PC تایید کرد. این بازی در سال 2019 عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gematsu، از جمله ویژگی‌های نسخه جدید عنوان Sniper Elite V2 می‌توان به گرافیک ارتقا یافته، شخصیت‌های قابل بازی جدید، تمامی محویات دانلودی عنوان اصلی و قابلیت Photo Mode اشاره کرد.

توضیحات Rebellion در مورد نسخه ارتقا یافته Sniper Elite V2:

بازگشت به برلین و تجربه دوباره یک بخش داستانی حماسی بر روی PlayStation 4 ،Xbox One ،PC و Nintendo Switch. با ارتقاهای گرافیکی گسترده، شخصیت‌های قابل بازی جدید، بخش چندنفره گسترش یافته و قابلیت Photo Mode. این شما و این هم نسخه ارتقا یافته Sniper Elite V2!

شما در نقش تک‌تیر انداز حرفه‌ای کارل فیربورن، به دل نیروهای آلمان نازی می‌زنید تا آخرین مقاومت آنها را در هم شکنید.

ماموریت شما این است که از دستیابی ارتش سرخ به تکنولوژی راکت انداز Nazi V2 جلوگیری کنید. در این راه باید دانشمدانی که قصد کمک به آمریکا را دارند راهنمایی و آنهایی که در جبهه مقابل فعالیت دارند را حذف کنید.

بی شک در شرایط تقابل با دو ارتش مستاصل، مخفی‌کاری بهترین گزینه ممکن است. سلاح را آماده و هدف را مشخص کنید، در موقعیت مناسب قرار گیرید و آماده شلیک شوید، از توانایی‌هایتان استفاده کنید و برای انجام موفقیت آمیز این ماموریت صبر و حیله‌گری به خرج دهید.

به لطف تکنولوژی گرافیکی و رندرینگ کاملا جدید، صحنه‌های دوربین X-ray با جزئیات بیشتری به نمایش در خواهند آمد. شاهد باشید که گلوله شلیک شده با چه قدرت وحشتناکی بدن دشمنان را می‌شکافد.

با تمامی بسته‌های دانلودی، سرنوشت جنگ را خود رقم بزنید و پیشوا را با دستان خود شکار کنید.

در ادامه شاهد نمایش معرفی این بازی باشید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه