Menu

محتوای الحاقی و رایگان Devil May Cry 5 با عنوان Bloody Palace در تاریخ یکم آپریل منتشر می‌شود

Devil May Cry 5 هفته‌ی گذشته منتشر شد و حال، کمپانی ناشر یعنی Capcom آماده است تا زمان در دسترس قرار گرفتن اولین محتوای الحاقی آن را مشخص کند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، شرکت Capcom اعلام کرده است که محتوای Bloody Palace در تاریخ 1 آپریل(دوشنیه 12 فروردین) به بازی Devil May Cry 5 اضافه می‌شود. این DLC از طریق یک آپدیت رایگان در اختیار دارندگان DMC 5 بر روی تمام پلتفرم‌های مقصد این عنوان، قرار می‌گیرد. ظاهرا، Bloody Palace تنها محتوای پس از عرضه‌ی Devil May Cry 5 می‌باشد.

اگر با Bloody Palace آشنا نیستید، یک حالت بقا(survival mode) است که باید دشمنان را از بین ببرید. هر چه‌قدر که شما بیشتر بازی کنید، آن‌ها قوی‌تر می‌شوند و شما همزمان، باید با زمان مسابقه دهید. در واقع، شما باید تمام دشمنان را قبل از اینکه زمان مشخص شده به اتمام برسد، از بین ببرید. هر 3 کارکتر بازی(Dante،Nero و V) نیز قابل انتخاب می‌باشند. اساسا، اگر شما به دنبال تجربه‌ی گیم‌پلی Devil May Cry 5 در بخشی به غیر از مراحل اصلی و داستانی هستید، Bloody Palace برای شماست.

شما می‌توانید مقایسه‌ی عملکرد فنی این عنوان بر روی PS4 ،XBOX ONE و کنسول‌های میان نسلی را از اینجا تماشا کنید. از اخبار مربوط می‌توان به بازی DEVIL MAY CRY 5 دومین عرضه بزرگ تاریخ شرکت CAPCOM برروی PC را داشته است، اشاره کرد. Devil May Cry 5 هم‌اکنون بر روی PC،PS4 و Xbox One در دسترس می باشد.