Menu

EA برای استریم بازی Apex Legends یک میلیون دلار را به نینجا، استریمر شناخته شده Fortnite پرداخت کرده است

کمپانی Electronic Arts ناشر بازی Apex Legends در راستای تبلیغ و ترویج این بازی به ریچارد تایلر بلوینز، استریمر شناخته شده بازی Fortnite که اغلب با نام نینجا شناخته می‌شود مبلغ 1 میلیون دلار پرداخت کرده است تا بازی Apex Legends را استریم کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook مطابق گزارش منتشرشده از سوی Reuters نینجا درحالی در ابتدا ماه فوریه گذشته استریم این بازی را آغاز کرد که تعداد بیش از 13 میلیون دنبال‌کننده اش فرصت بسیار خوبی را برای کسب درآمد از طریق استریم این عنوان بتل رویال تازه عرضه شده در اختیارش قرار می‌داد.

سرمایه‌گذاری بزرگ EA در این زمینه نیز رقابت گسترده میان بازی‌های بزرگ بتل رویال برای به دست آوردن بازار را به خوبی نشان می‌دهد. رقابتی که با موفقیت بازی‌های PUBG و Fortninte آغاز شد اما در ادامه تنها عناوین بسیار کمی مانند Apex و Call of Duty`s Blackout توانستند به این سطح از موفقیت دست پیدا کنند. با توجه به این که این بازی‌ها اغلب عناوین free-to-play هستند خرید‌های درون برنامه آنها پتانسیل کسب درامد بسیاری را برای آنها ایجاد کرده است. همانطور که می‌دانید استودیو Respawn، سازنده بازی Apex Legends به دنبال ارائه بتل پس برای بازیکنان Apex است که این موضوع سود حاصل از سرمایه‌گذاری بر روی استریمر‌هایی نظیر نینجا را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

به نظر می‌رسد که رقابت داغ بازی‌های بتل رویال همچنان ادامه داشته باشد. اضافه شدن بخش Firestorm بازی Battlefield V این رقابت را جذاب‌تر از قبل خواهد کرد و باید دید که در ادامه این رقابت به کجا خواهد رسید.