Menu

سوپرایز Microsoft: کالکشن Halo The Master Chief برای استیم و فروشگاه ویندوز تایید شد

مایکروسافت با تایید شایعات، اعلام کرد کالکشن Halo: The Master Chief در اواخر سال 2019 برای PC منتشر می‌شود. مایکروسافت گفت نسخه PC "به‌طور مخصوص برای مخاطبین این پلتفرم" ساخته شده اما باید منتظر بود و دید چه نوعی ویژگی‌هایی برای این نسخه در نظر گرفته‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، مایکروسافت تایید کرد Halo: MCC برروی PC از بخش داستانی و چندنفره پشتیبانی می‌کند بنابراین بسیار شبیه به نسخه Xbox One است. با این حال، مشخص نیست آیا پشتیبانی از حالت کراس پلی هم خواهد داشت یا خیر. همچنین روشن نشد که دارندگان نسخه Xbox One مانند عناوین Xbox Play Anywhere می‌توانند این کالکشن را برروی PC به رایگان دریافت کنند یا نه.

استودیوی 343 در یک بیانیه اعلام کرد برای آن‌ها "حیاتی" بود تا مطمئن شوند Halo: MCC برای PC تجربه‌ای "درجه یک" می‌شود که شامل مشکلات نسخه Xbox One نخواهد شد.

در نهایت، مایکروسافت برنامه انتشار منحصر به‌فردی را برای Halo: MCC در نظر گرفته است. هر بازی از این کالکشن به‌صورت تک تک عرضه خواهد شد. با توجه به استودیوی 343، این کار به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مطمئن شوند "هر بازی به‌درستی کار می‌کند و در عین حال به بازیکنان فرصت دست‌یابی سریع به بازی‌ را می‌دهد و دیگر نیاز نیست صبر کنند تا توسعه کل عناوین کالکشن تکمیل شود."

این فرایند با Halo: Reach شروع می‌شود و سایر عناوین هم به ترتیب وقایع داستانی عرضه خواهند شد. یعنی به ترتیب Halo: Combat Evolved و Halo 2 و Halo 3 و Halo 3: ODST (فقط بخش داستانی) و در نهایت Halo 4.

هر بازی به‌طور جداگانه به‌فروش می‌رسد. بازیکنان بخش داستانی، چندنفره و Firefight عنوان Halo: Reach را دریافت می‌کنند اما به‌طور کامل مشخص نیست که باید برای هر بخش مبلغی جداگانه پرداخت یا خیر. در اعلامیه مایکروسافت معلوم نشده که آیا نسخه‌های Anniversary عناوین Halo 1 و Halo 2 (گرافیک بهتر و بهبودهای دیگر) در این کالکشن حضور دارند یا نسخه‌های معمولی.

مایکروسافت گفت جزئیات بیشتر از Halo: MCC را در زمانی دیگر به اشتراک خواهد گذاشت. استودیوی 343 در کنار استودیوهای خارجی Splash Damage و Ruffian مشغول ساخت نسخه PC هستند.

Halo: MCC برای PC از طریق فروشگاه ویندوز و استیم در دسترس قرار خواهد گرفت اما قیمت هر بازی مشخص نیست. هر چه باشد، 343 گفت هر بازی درون Halo: MCC برای PC "در طول زمان با نیروی جامعه، رشد و تکامل پیدا می‌کند."

در ادامه همچنین می‌توانید تریلر این کالکشن را هم مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه