Menu

تماشا کنید: از بازی MotoGP 19 با انتشار تریلری رونمایی شد + تاریخ انتشار بازی

MotoGP 19 عنوانی در سبک ریسینگ(مسابقه‌ای) می‌باشد که توسط Milestone S.r.l ساخته و منتشر خواهد شد. این استودیو، نسخه‌های متعددی از این فرنچایز را بر روی پلتفرم‌های مختلف عرضه کرده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN، تریلر رونمایی از این بازی به همراه توضیحی منتشر شده است که در زیر می‌توانید آن را تماشا و یا دانلود کنید.

"بازیِ ویدئویی رسمی که به مشهورترین مسابقات قهرمانی در جهان اختصاص داده شده است، از همیشه آماده‌تر می‌باشد تا امسال هم به شما احساس غرش و خروشان بودن بدهد. موتورها را گرم کنید تا برای بزرگترین تجربه‌ی گیمینگ بر روی دو چرخ، آماده شوید."

بازی دارای بخش تک‌نفره بوده که به شما اجازه می‌دهد تا دوران حرفه‌ای خود را به عنوان یک مسابقه‌دهنده آغاز کنید و حالت‌های متنوعی برای بخش چند نفره نیز در نظر گرفته است. MotoGP 19 دارای سرورهای اختصاصی بوده و دارای حالت کارگردانی نیز می‌باشد؛ حالتی که به شما اجازه می‌دهد تا نقشه و قوانین مسابقه را خودتان تأیین کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

MotoGP 19 در تاریخ 6 ژوئن (پنجشنبه 16 خرداد) بر روی PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. نسخه‌ی Nintendo Switch نیز چند هفته بعد از آن، در دسترس قرار می‌گیرد.