Menu

بسته الحاقی Wild Appalachia بازی Fallout 76 با یک روز تاخیر منتشر خواهد شد + جزئیات این بسته الحاقی

Bethesda استودیو سازنده بازی Fallout 76 اعلام کرد که Wild Appalachia، اولین بسته الحاقی بازی که قرار بود در سال 2019 برای این بازی منتشر شود با یک روز تاخیر عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamespot استودیو Bethesda با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود خبر تاخیر انتشار بسته الحاقی بازی را اینگونه اعلام کرد:

"ما عرضه Wild Appalachia بر روی همه پلتفرم‌ها را یک روز عقب انداختیم. فقط به یک مقدار زمان برای بحث و گفت و گوی بیشتر نیاز داشتیم. ماموریت جدید، ایجاد پایگاه و محتوای دیگر این بسته را می‌توانید در روز 13 ماه مارس ( 22 اسفند) تجربه کنید."

Wild Appalachia اولین بار در جشن 100 امین روز انتشار بازی Fallout 76 به عنوان اولین بسته الحاقی از 3 بسته الحاقی که قرار است در سال 2019 برای این بازی منتشر شود، معرفی شد. دو بسته الحاقی دیگر تحت نام‌های Nuclear Winter و Wastelanders به ترتیب در تابستان و پاییز منتشر خواهند شد.

Wild Appalachia شامل دو ماموریت داستانی Shear Terror و Ever Upwards و یک حالت جدید در بازی به نام Survival خواهد بود. Survival در واقع حالت PvP بخش داستانی بازی است. در میان ویژگی‌های ارائه شده در این بسته الحاقی تغییرات اضافه شده به سیستم کرفتینگ بازی از همه شاخص‌ترند. با اضافه شدن این بسته الحاقی بازیکنان می‌توانند تجهیزات لجندری خود را که به آن نیازی ندارند را با دیگر ایتم‌های لجندری تعویص کنند و یا با ایجاد یک فروشگاه آنها را به دیگر بازیکنان بفروشند.

بسته الحاقی Nuclear Winter بازی نیز که برای انتشار در تابستان 2019 برنامه‌ ریزی شده مهارت‌های جدیدی را برای بازیکنان سطح 50 بازی آزاد خواهد کرد. این بسته همچنین چالش‌ والت‌های 94 و 96 را نیز در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد. بسته Wastelanders نیز یک ماموریت اصلی جدید را با اضافه کردن رویداد‌ها و فرقه‌های تازه به بازی اضافه خواهد کرد.

بازی Fallout 76 هم اکنون بر روی Xbox One، PS4 و PC در دسترس است.