Menu

زامبی‌های Dying Light 2 تفاوت‌های زیادی با نسخه‌ی قبلی دارند

به گزارش پردیس گیم و یه نقل از وب سایت Comicbook، به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده از بازی Dying Light 2، تیمون اسمکتلا (Tymon Smektala)، طراح ارشد بازی Dying Light 2 در مصاحبه‌ای اعلام کرد که طرح جدیدی با نام چرخه‌ی زندگی زامبی‌ها را در بازی به وجود آوردند که قرار است در این حالت زامبی‌ها دارای درجات مختلفی در بازی هستند. در این رابطه وی گفت:

"زامبی‌ها در ابتدا Viral هستند که در این حالت فرد به تازگی به ویروس مبتلا شده و در این حالت نیز برخی از رفتارهای انسانی از این دست از زامبی‌ها دیده می‌شود و همچنین این گروه از زامبی‌ها بسیار خطرناک هستند و از نور خورشید نیز فراری‌اند. حال بعد از مدتی نیز این دسته از زامبی‌ها تبدیل به Biter‌ می‌شوند که در واقع همان زامبی‌های معمولی و رایج در تمام بازی‌ها هستند. کند بودن از ویژگی‌های اصلی این دسته از زامبی‌ها است و تمام سعی آن‌ها این است که شما را گاز بگیرند و شما را تبدیل به زامبی کنند. همچنین به نور هم حساس هستند و سرعت و چابکی Viral‌ها را ندارند."

"این چرخه همچنان ادامه دارد و هر چه Bitter‌ها بیشتر در معرض تابش خورشید باشند، ضعیف‌تر خواهند شد. در واقع آن‌ها با آلودگی که همراه خود دارند به مرور ضعیف‌تر خواهند شد ولی اگر بتوانند از اشعه‌ی UV دوری کنند این اتفاق برای آن‌ها نخواهد افتاد. به هر حال اگر Bitter‌ها در معرض نور خورشید باشند پس از مدتی تبدیل به Degenerate می‌شوند که ضعیف‌تر از حالت قبلی است ولی همچنان خطرناک هستند. حال اگر این نوع از زامبی‌ها بتوانند مدتی را دوام بیاورند، تبدیل به Volatile می‌شوند که در این حالت این موجودات در شب‌ها به فعالیت می‌پردازند و بسیار خطرناک هم هستند و این حالت در نسخه‌ی قبلی این سری نیز وجود داشت. اگر شما با این موجودات رو به رو شدید، چاره‌ای به غیر از فرار از دست آن‌ها ندارید و این موجودات دیوانه وار به شما حمله خواهند کرد و شما را خواهند کشت."

زامبی‌های Dying Light 2 تفاوت‌های زیادی با نسخه‌ی قبلی دارند

تصویر هنری جدیدی نیز از بازی به تازگی از سوی Techland به اشتراک گذاشته شده که در این تصویر شاهد یک زامبی هستیم که قبلا عضو فرقه‌ی Peacekeeper در بازی بوده است، فرقه‌ای که یک گروه پوپولیستی است و تلاش دارد تا نظم را به وسیله‌ی ایجاد حکومت با روش‌های غیر معمول برقرار سازد. به گفته‌ی Techland، فرقه‌های مختلف در بازی نقش پر رنگ‌تری را نسبت به نسخه‌ی قبلی بازی ایفا خواهند کرد و در داستان اصلی بازی نیز نقش مهمی را خواهند داشت. بازی Dying Light 2 هم اکنون برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دست توسعه است و تاریخ مشخصی برای انتشار بازی نیز اعلام نشده است اما در سال 2019 بازی عرضه خواهد شد.