Menu

زمانی نزدیک بوده رایان رینولدز در فیلم Uncharted با رده‌بندی بزرگسالان نقش نیتن دریک را بازی کند

به تازگی کارگردان فیلم A-Team and Smokin Aces یعنی "جو کارناهان" (Joe Carnahan) اعلام کرده که زمانی "رایان رینولدز" به ایفای نقش اصلی فیلم Uncharted "بسیار بسیار نزدیک" بوده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، فیلم‌نامه "کارناهان" به خاطر پروژه‌ی جدید فیلم Uncharted با تمرکز برروی جوانی نیتن دریک از گزینه‌ها خارج شده ولی در سال 2016 که "کارناهان" در سِمت تصمیم‌گیری بوده، نقش اول فیلم‌های Deadpool و Detective Pikachu گزینه اصلی ایفای نقش "نیتن دریک" بوده است. وی در مصاحبه‌ای در این مورد گفته است:

"بدون شک من در زمان نوشتن فیلم‌نامه به فکر مخاطبین بزرگ‌‌سال بودم و به نظرم رایان رینولدز به بازی در فیلم بسیار بسیار نزدیک بود؛ ولی خب او برای بازی در Deadpool انتخاب و در نتیجه از دسترس ما خارج شد. ولی به نظرم وی به بازی‌کردن نقش دریک واقعا نزدیک بود."

"فیلم‌نامه‌ی نوشته شده توسط من همانند نسخه سوم بازی تنها چند صفحه و بخشی کوچک را شامل نیتن دریک 14 ساله می‌شد. و سپس به سراغ دریک در بزرگ‌سالی می‌رفتیم. فیلم‌نامه فوق‌العاده بود و من از نحوه و روند به دست آمدن آن نیز بسیار خوشحال بودم. فیلم واقعا سرگرم‌کننده و خنده‌دار بود و به نظرم واقعا محصول خوبی می‌شد. چه کسی می‌داند، شاید از بخش‌هایی از ان استفاده کنند."

در ادامه "کارناهان" گفت که نیتن دریک نوشته شده توسط او بسیار به بازی‌ها نزدیک بوده چرا که او به دنبال تایید نویسنده و خالق اصلی Uncharted یعنی "ایمی هنیگ" نیز بوده است. وی سپس اضافه کرد که اصلا از طرفداران "نیل دراکمن"، کارگردان نسخه چهارم بازی نیست و حتی به نظرش "دراکمن" آدمی دغل‌باز است:

"در نهایت من می‌‌خواستم "ایمی" را نیز خوشحال کنم. چرا که Uncharted مخلوق و ساخته‌ی او بود. "ایمی" این دنیا را خلق کرده و من واقعا می‌خواستم او از نتیجه کار ما راضی باشد. اون آدم دیگه، حالا هر چه که اسمش هست، به نظرم دغل‌بازی بیش نیست. "

" من طرفدارش نیستم. به نظرم او اعتبار سری Uncharted را تا حدی برای خودش دزدید. حتی در زمان ساخت فیلم نیز خرابکاری و کارشکنی‌هایی از سوی Naughty Dog حس می‌کردم. "

نظر شما در رابطه با صحبت‌های آقای "کارناهان" چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.