Menu

رئیس سابق Sledgehammer Games از ارائه ایده ساخت یک بازی جدید به Activision و رد شدن آن می‌گوید

یکی از موسسین استودیو Sledgehammer Games آقای گلن اسکافیلد به تازگی در مصاحبه‌ای جدید از ارائه ایده ساخت یک بازی کاملا جدید به Activision و رد شدن آن توسط این ناشر گفته است.

در حالی که اکنون گلن اسکافیلد و Sledgehammer Games بواسطه کار بر روی سری Call of Duty شناخته می‌شوند اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این شناخت ممکن بود به طور کلی تغییر کند. اسکافیلد در مصاحبه با وبسایت Game Informer اعلام کرده که زمانی ایده ساخت یک بازی کاملا جدید را به Activision اراه داده اما ناشر سری بازی Call of Duty، ریسک سرمایه‌گذاری بر روی آنرا نپذیرفته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، در این مصاحبه به جزئیات ایده کنسل شده اشاره نشده است. ظاهرا در روزهای پایانی فعالیت اسکافیلد در Sledgehammer Games یعنی تا اوایل 2018، این ایده در مرحله اولیه پیاده‌سازی قرار داشته. اسکافیلد معتقد است که Activision باید به او در تبدیل این طرح به یک بازی چراغ سبز نشان می‌داده اما این ناشر هرگز تمایلی به اینکار نشان نداده است. در نهایت پرونده این بازی، با جدا شدن اسکافیلد از Activision در دسامبر گذشته بسته شد.

این اولین بار نیست که Activision مانع از پیش روی پروژه تحت نظر اسکافیلد می‌شود. پیش از آنکه Sledgehammer درگیر ساخت بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare 3 شود، بر روی عنوانی جاه‌طلبانه از سری Call of Duty در سبک اکشن ماجراجویی سوم شخص کار می‌کرد که در ویتنام روایت می‌شد اما جدا شدن برخی از اعضای کلیدی Infinity Ward، باعث شد تا این پروژه نیز به دلیل درخواست Activision برای کمک به ساخت Modern Warfare 3، کنار گذاشته شود.

آخرین ساخته اسکافیلد یعنی Call of Duty: WWII هم اکنون بر روی PlayStation 4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. این سازنده پیش از این بر روی Call of Duty: Advanced Warfare و Dead Space نیز کار کرده است.