Menu

نقشه‌ Erangel بازی PUBG بازسازی خواهد شد

تیم توستعه‌دهنده عنوان PlayerUnknown's Battlegrounds اعلام کرد که نقشه Erangel بازی را با افزایش ساختمان‌ها در راستای افزایش تعداد لوت‌ها و کاهش زمان دسترسی به آنها ریمستر خواهد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers پیش از این اطلاعیه در ابتدا پستی در وبسایت Reddit منتشر شده بود که تصویر جدیدی از نقشه کلاسیک Erangel را نشان می‌داد؛ این پست با مقایسه تصویر نقشه قبلی و نقشه جدید، افزایش تعداد ساختمان های بازی را به خوبی نشان می‌داد. بعد از انتشار این پست PUBG Corporation با بیان کردن این موضوع که تصاویر منتشر‌ شده اغلب دربرگیرنده تغییرات نهایی نیستند خبر ریمستر نقشه بازی را این گونه اعلام کرد:

"همانطور که احتمالا تا الان با لو رفتن عکس نقشه بازی فهمیده‌اید، ما به دنبال ایجاد تعادلی در تعداد لوت‌ها و بهبود نقشه بازی هستیم. Erangel اولین نقشه‌ای خواهد بود که ریمستر می‌شود و ما به طور آزمایشی این تغییرات را بر روی آن انجام خواهیم داد."

در حال حاضر بسیاری از کاربران از سطح پایین بودن لوت‌ها انتقاد می‌کنند و باید دید که با اضافه شدن ساختمان‌های بازی آیا تعادلی در نوع تجهیزات لوت شده نیز ایجاد خواهد شد یا خیر؟

در حالی که با معرفی عنوان Apex Legends رقابت میان عناوین بتل رویال بیشتر شده است، بازی PUBG همچنان به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این بخش شناخته می‌شود. بازی که در حال حاضر در میان 5 عنوان بیشتر بازی شده فروشگاه استیم قرار دارد. این بازی را می‌توانید بر روی پلتفرم‌های PC، Xbox One، PS4 و یا موبایل خود تجربه کنید.