Menu

شایعه: برنامه‌ها‌ و طر‌ح‌های مفهومی کنترلر جدید Google لو رفت + تصاویر

به نظر می‌رسد حق اختراع و پتنت جدیدی که به تازگی در فضای مجازی منتشرشده، نشان‌دهنده کنترلر طراحی‌شده توسط Google برای ورود به دنیای بازی است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، براساس گزارش جدیدی که توسط وبسایت Thurrott منتشرشده، گواهی ثبت اختراعی که اخیرا لو رفته، نشان‌دهنده‌ی کنترلری جدید است که احتمالا در کنار کنسول همزاد خود توسط شرکت Google در مراسم GDC 2019 معرفی خواهد شد.

در زیر می‌توانید تصاویر مفهومی این کنترلر را مشاهده نمایید.

بنابر اطلاعات ثبت‌شده در این گواهی، طرح‌های منتشرشده مرتبط به یک "کنترلر بازی که اطلاعیه‌هایی نظیر دعوت به بازی، دریافت پیام، پیامی برای اینکه رکورد بازیکن توسط فردی دیگر جابجا شده و چیزهایی از این قبیل را نشان می‌دهد" هستند. این نوتیفیکیشن‌ها از طریق نشانه‌هایی صوتی یا تصویری به بازیکنان اطلاع داده خواهند شد.

حتی به نظر می‌رسد این کنترلر با دیگر دستگاه‌ها نظیر تلوزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نیز سازگار خواهد بود. کاربران می‌توانند انتخاب کنند که برروی کدام دستگاه برنامه را اجرا کرده و اطلاعیه دریافت کنند.

طبق اعلام پیشین Google، این شرکت قرار است با برگزاری رویدادی در GDC 2019 از برنامه‌های گیمینگ و سرویس استریم خود رونمایی کند. باید تا آن موقع صبر کرد و دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

ساعاتی پیش نیز شایعه‌ای منتشر شد که این شرکت کنسول خود را با همکاری Sega عرضه خواهد کرد. شما می‌توانید گزارش کامل این خبر را از طریق این لینک در پردیس‌گیم مطالعه نمایید.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.