Menu

حجم اولین آپدیت بزرگ The Division 2 بر روی PS4 حدود 90 گیگ خواهد بود + نزدیک به 50 گیگ بر روی PC و Xbox One

بازی The Division 2 هفته‌ی آینده توسط Ubisoft منتشر می‌شود و اگر قصد خرید آن را دارید، بهتر است از الان به فکر خالی کردن حافظه‌ی پلتفرمتان باشید. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، طی پستی در وبسایت رسمی Ubisoft مشخص شد که اولین آپدیت The Division 2 همزمان با عرضه‌ی این بازی، در دسترس قرار می‌گیرد؛ آپدیتی حجیم برای این شوتر سوم شخص. دانلود کردن این به‌روز رسانی، پیش از تجربه‌ی The Division 2 اجباری بوده و اگر شما نسخه‌ی فیزیکی را تهیه کرده‌اید، باید ابتدا آن را بر روی سیستم موردنظر نصب کرده و سپس به دانلودِ این بروز رسانی بپردازید. آپدیت روز اول برای Xbox One و PC بین 48 تا 52 گیگ خواهد بود، در حالی که این بازه برای PS4، بین 88 تا 92 گیگ خواهد بود.

با وجود اینکه حجم به‌روز‌رسانی‌ِ روز اول بازی‌ها در حال افزایش می‌باشد، اما حجم مورد نیاز The Division 2 بر روی PS4 عدد بسیار بزرگی است. همچنین، Ubisoft اعلام کرده است که اگر The Division 2 را دانلود کرده‌اید، یک آپدیت جدید با عنوان 1.5 که حدود 2 گیگ خواهد بود، در تاریخ 11 مارچ (20 اسفند 97) منتشر می‌شود. به روز رسان 1.5، بسیاری از مشکلاتی که در بتای بازی، گزارش شده بود را در نسخه‌ی نهایی برطرف می‌کند.

پیش زمینه‌ی داستانی این عنوان به شرح زیر است:

" 7 ماه از پخش شدن ویروسی فلج‌کننده در سطح نیویورک و سایر نقاط جهان گذشته است. همزمان با شایع شدن این ویروس، گروه "The Division" که متشکل از شهروندان نجات یافته بود، به عنوان آخرین جبهه‌ی دفاع شکل گرفت. از آن زمان افراد The Division بی‌وقفه در حال مبارزه برای حفظ آنچه که باقی‌مانده است، می‌باشند. در قسمت دوم، شرایط برای افراد این گروه از همیشه دشوارتر است. شهر "واشینگتن" (محفوظ ترین شهر بر روی کره‌ی زمین) در خطر است و اگر این شهر از دست برود، کشور به همراه مردم سقوط خواهد کرد. به عنوان عضوی از "The Division" که از ابتدا با این گروه بوده است، شما و تیمتان آخرین امید برای جلوگیری از سقوط بشریت هستید."

شما می‌توانید تریلر زمان انتشار بازی را از اینجا تماشا کنید. همچنین، 15 دقیقه‌ی آغازین The Division 2 از این خبر قابل مشاهده است. این عنوان در تاریخ 24 اسفند 97 برای Xbox One، PC و PS4 منتشر می‌شود.