Menu

گزارش: 1.5 میلیون نسخه از عنوان Octopath Traveler به فروشگاه‌ها ارسال شده است + معرفی نسخه‌ی پیش‌درآمد بازی برای پلتفرم موبایل

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Videogamer، کمپانی Square Enix اعلام کرده است که 1.5 میلیون نسخه از بازی Octopath Traveler به فروشگاه‌ها ارسال شده است. همچنین، بازیِ جدیدی از این مجموعه با عنوان Octopath Traveler: Champions of the Continent برای پلتفرم موبایل در دست ساخت می‌باشد.

این پیش‌درآمد برای انتشار برروی IOS و Android در سال 2019 و کشور ژاپن، برنامه‌ریزی شده است. وقابع این بازیِ Free to Play در Orsterra جریان داشته، دارای 8 کارکتر قابل‌بازی بوده و به شما اجازه می‌دهد که داستان یکی از 3 قهرمان سلطنتی را دنبال کنید. در Octopath Traveler: Champions of the Continent می‌توانید فرمان‌های میدانی مانند "گوش دادن"، "به سرقت بردن" و "استخدام کردن" را نیز بدهید.

علاوه بر این‌ها، به نظر می‌رسد که نسخه‌ی جدیدی از Octopath Traveler برای کنسول‌ها در جریان ساخت می‌باشد، هر چند که فاصله‌ی زیادی با شنیدن اطلاعاتی درباره‌ی آن داریم. استودیوی سازنده در توئیتر می‌گوید:

"همه منتظر یک بازی جدید بر روی کنسول‌ها هستند و ما متاسف هستیم، زیرا تولید و ساخت آن زمان بیشتری خواهد برد. در این حین، امیدواریم که از نسخه‌ی موبایل لذت ببرید."

Octopath Traveler در سال 2018 بر روی Switch و توسط Nintendo منتشر شد. شما می‌توانید خلاصه‌ای از نظرات مراجع مختلف گیمینگ در مورد این بازی را از اینجا مطالعه کنید.