Menu

کمپانی EA از استوک‌های جدیدی که با الهام از بازی ویدئویی Anthem برای 4 ستاره‌ی لیگ جزیره طراحی شده‌اند، رونمایی کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از 90Min، کمپانی EA با الهام از جدیدترین بازیِ خود یعنی Anthem، از استوک‌هایی شخصی‌سازی شده برای 4 بازیکن لیگ جزیره(لیگ فوتبال کشور انگلستان) رونمایی کرده است. این 4 بازیکن عبارتند از: "جسی لینگارد"(Jesse Lingard)، "کسپر اشمایکل"(Kasper Schmeichel)، "فیلیپه اندرسون"(Felipe Anderson) و "اریک لاملا"(Erik Lamela). هر کدام از این استوک‌ها توسط هنرمند فرانسوی "پییر ناوارو" Pierre Navarro(که پیش از این، استوک‌های فوق‌العاده‌ای برای بازیکنانی مانند"پییر امریک اوبامیانگ" و "آنتوان گریزمان" طراحی کرده بود) رنگ‌آمیزی شده و بر اساس 4 لباس Javelin که کارکترهای بازی Anthem به تن دارند، می‌باشند. این 4 بازیکن بر اساس ویژگی‌هایِ خود که آن‌ها را به موازاتِ قابلیت‌های ابرانسانی لباس‌های بازی قرار می‌دهند، انتخاب شده‌اند. به عنوان مثال، برای جسی لینگارد، طوفان می‌باشد که نشان‌دهنده‌ی تخصص او در ضربات از راه دور است. اشمایکل و لاملا به ترتیب استوک‌های غول‌پیکر و تکاور را دریافت کرده‌اند. در حالی که استوک اندرسون از Interceptor الهام گرفته شده است؛ لباسی که چالاکی و سرعت صاعقه را به کارکتر اهدا می‌کند. در زیر می‌توانید نظرات این بازیکن‌ها را در مورد استوک‌های دریافت شده از سوی EA را مطالعه کنید.

جسی لینگارد:" خیلی دوست دارم که این استوک ها برای من کاملا منحصر به فرد می‌باشند. من درگیر مد خود هستم، پس داستن کفش‌های سفارشی، بسیار ویژه و خاص می‌باشد. نمی‌توانم صبر کنم تا وارد زمین فوتبال شوم تا ببینم مانند صاعقه، از راه دور آسیب برسانم"

فیلیپه اندرسون:"من همیشه سعی دارم تا سریع و چالاک بازی کنم، پس Interceptor کاملا مناسب می‌باشد. من رنگ سبزّ طراحی شده را خیلی دوست دارم. خوشبختانه، هنگامی که با توپ به سمت حریفان می‌دوم، آن‌ها را گیج می‌کند."

انرسون؛ لاملا و اشمایکل در بازی‌های روز شنبه، این کفش‌ها را به پا خواهند کرد. جسی لینگارد نیز فعلا مصدوم بوده و هنگامی که به میادین بازگردد، Storm را خواهد پوشید. Anthem پاسخ استودیوی Bioware به بازی‌های شوتری مانند Destiny 2 و The Division 2 می‌باشد و تلاش دارد تا با این بازی‌ها برای وقتتان و سرگرم نگه‌داشتن شما در دنیای خودش رقابت کند. البته ابن بازی نتوانست که نظر منتقدین را جلب کند؛ میانگین نمرات این بازی بر روی وبسایت متاکریتیک از 66 نقد، عدد 60 می‌باشد. البته این بازی از نظر فروش، عملکرد مناسب داشته است و در رتبه‌ی نخست بیشترین بازی دانلود شده PS4 در ماه فوریه، قرار گرفت. شما نقد و بررسی Anthem به قلم "صدرا شریعتی" را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید. این عنوان هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های Xbox One،PC و PS4 در دسترس می‌باشد.