Menu

کوجیما: Death Stranding عنوانی جهان آزاد است؛ بازی کمی بیشتر از آنچه که برنامه‌ریزی شده بود به زمان نیاز دارد

در حالی که مدت‌ها از معرفی عنوان Death Stranding می‌گذرد اما همچنان چیز زیادی از گیم پلی این بازی ندیده‌ایم. هیدئو کوجیما در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده بالاخره جزئیات بیشتری از این تجربه را به اشتراک گذاشته است. از اظهارات کوجیما اینطور بر می‌آید که این کارگردان در عنوان جدید خود به نوعی راه Metal Gear Solid V را ادامه داده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، هیدئو کوجیما در مصاحبه با J-Wave News تایید کرد که Death Stranding عنوانی جهان آزاد است. این مسئله بحث‌های زیادی را میان طرفداران ایجاد کرده بود اما تا پیش از این هرگز به شکل رسمی در مورد آن صحبت نشده بود. البته بازی هنوز جای کار دارد و به مرحله‌ای از ساخت نرسیده که تنها اعمال تغییرات جزئی باقی مانده باشد. در این مرحله، کوجیما همه روزه بازی را تجربه کرده و بخش‌هایی که می‌توانند ارتقا پیدا کنند را مورد بررسی قرار داده و تغییراتی در فیلم‌نامه و کارگردانی برخی بخش‌ها ایجاد می‌کند.

کوجیما در ادامه از موعد عرضه بازی گفت. ظاهرا بازی به تاریخ عرضه برنامه‌ریزی شده نمی‌رسد و توسعه آن کمی بیشتر از آنچه که برنامه‌ریزی شده بود، به طول خواهد انجامید.

"ما بر سر مسائل مختلفی توافق کرده‌ایم. وقتی در سطح حرفه‌ای فعالیت نمی‌کنید، هر اندازه که اراده کنید زمان دارید تا بر روی هر چه بی نقص‌تر کردن هنر خود کار کنید. اما وجود محدودیت‌ها این اجازه را به شما می‌دهد که با تعیین اهداف درست و اولویت‌بندی آنها، موثرتر کار کنید. من آدمی هستم که هرگز متوقف نمی‌شود مگر آنکه ضرب الاجل و محدودیتی وجود داشته باشد، بنابراین تا قبل از رسیدن به آن هر کاری که از دستم بر بیاد انجام خواهم داد. یک موضوع را برای اطمینان اعلام می‌کنم، ما هرگز عنوانی را پیش از آنکه به سطح استانداردهایم رسیده باشد، عرضه نخواهیم کرد."

ماه گذشته خرده فروشی Best Buy عنوان Death Stranding را برای عرضه در سال جاری میلادی لیست کرد. این موضوع تا این لحظه تایید یا تکذیب نشده اما اگر قرار باشد بازی امسال عرضه شود، قطعا طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن خواهیم شنید.