Menu

دانلود موسیقی متن بازی Resident Evil 2 Remake

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Resident Evil 2 Remake، اثر Shusaku Uchiyama, Zhenlan Kang در خدمت شما هستیم.

بازی Resident Evil 2 Remake عنوانی در سبک Survival Horror و بازسازی‌ای بر نسخه‌ی دوم این سری محسوب می‌شود که توسط استودیوهای داخلی کمپانی CAPCOM توسعه یافته و در تاریخ 25 ژانویه 2019 به صورت همزمان برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One عرضه شد. درست همانند بازی اصلی، داستان این بازی دو ماه پس از وقایع نسخه‌ی اصلی رخ داده و بازیکن را در نقش یکی از دوشخصیت قابل بازی (Leon S. Kennedy و Claire Redfield) قرار می‌دهد که با کمک یکدیگر قصد در فرار کردن از Raccoon City را دارند.

این بازی نه تنها توانست پیش از عرضه شدن، نظرهای مثبت را به خودش جلب کند، بلکه پس از عرضه شدن نیز فوق العاده مثبت عمل کرد و نمرات به شدت بالایی از سوی منتقدان دریافت کرد. از لحاظ میزان فروش نیز این عنوان توانست با بسیار سود آور ظاهر شود و فقط در عرض یک ماه، 4 میلیون نسخه از آن به فروش رسید. ما نیز در نقد و بررسی این عنوان، امتیاز 9.5 را به آن اعطا کردیم که می‌توانید آن را در این لینک مطالعه کنید: نقد و بررسی بازی Resident Evil 2 Remake

دانلود موسیقی متن بازی Resident Evil 2 Remake

BIOHAZARD RE:2 ORIGINAL SOUNDTRACK

ناشر: Suleputer

تاریخ انتشار: 25 فوریه 2019

قیمت کلی (صرفا جهت اطلاع!): 2400 ین ژاپن – حدود 20 دلار آمریکا

تعداد قطعات موسیقی: 59 قطعه

مدت زمان کلی: 02 ساعت و 55 دقیقه و 54 ثانیه

کیفیت: M4A (نسخه iTunes)

آهنگسازان: Shusaku Uchiyama, Zhenlan Kang, Tadayoshi Makino, Masami Ueda, Yuichi Tsuchiya, Kentaro Nakashima, Syotaro Nakayama, Taisuke Fujisawa, 小倉真奈, 大木優拓, Cody Matthew Johnson, Shim

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 338.04 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Saudade [موسیقی پیشنهادی]

The Beginning

R.P.D. Hall [موسیقی پیشنهادی]

Save Room [موسیقی پیشنهادی]

Looming Dead

(Save Room (Model Screen [موسیقی پیشنهادی]

Credits [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم