Menu

از بازی Trine 4: The Nightmare Prince با انتشار تریلری رونمایی شد

حدود چند ماه پیش بود که Frozenbyte اعلام کرد که با ساخت Trine 4: The Nightmare Prince به این مجموعه باز خواهد گشت. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، از این دنباله به طور رسمی و با انتشار تریلری رونمایی شده است که می‌توانید آن را در زیر تماشا و یا دانلود کنید. طرفداران این مجموعه خوشحال خواهند شد، اگر بدانند که این نسخه به ریشه‌های مجموعه وفادار خواهد بود و هم‌چنین، سازندگان وعده‌ی همان گیم‌پلی دوست‌داشتنی دو نسخه‌ی ابتدایی را می‌دهند که روی هم حدود 7 میلیون نسخه فروخته‌اند. لازم به ذکر می‌باشد که استودیوی Frozenbyte اعلام کرده است که از نسخه‌ی سوم درس گرفته و مواردی که باعث نارضایتیِ بازیکنان نسبت به این شماره شده بود را در Trine 4 به کار نخواهد برد.

در تریلر دکر شده، شاهد رونمایی از کالکشن این فرنچایز با عنوان Trine: The Ultimate Collection نیز می‌باشیم که شامل هر 4 نسخه می‌شود و همزمان با Trine 4: The Nightmare Prince منتشر خواهد شد. قیمت این کالکشن 50 دلار و قیمت نسخه‌ی چهارم 30 دلار خواهد بود.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Trine 4: The Nightmare Prince به صورت دیجیتالی و فیزیکی، در فصل پائیز و بر روی پلتفرم‌های PC،PS4،Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.