Menu

ماجرای جالب نام‌گذاری “God of War” از زبان دو تن از خالقین این سری

چه می‌شد اگر انحصاری تحسین شده PS4، عنوان God of War، اکنون با نام دیگری شناخته می‌شد؟ اظهارات کوری بارلوگ و دیوید جفی نشان می‌دهد که " God of War" تنها یکی از گزینه‌ها برای نام‌گذاری سری بازی محبوب Santa Monica بوده و نسبت به گزینه‌های دیگر نیز از شانس یکسانی برخوردار بوده است.

شکی نیست که God of War عنوان بی‌نظیری است. عنوانی که توجه افراد را به خود جلب کرده و آنها را با تکیه بر یک رابطه پدر، پسری پیچیده، با خود همراه کرده و بازیکنان را مشتاق به کشف داستان احساسی خود می‌کند.

فاصله گرفتن از این ماجراجوی بی شک سخت است اما احتمالا به این زودی‌ها خبری از دنباله God of War نخواهد شد و منطقی است که این موضوع طرفداران را ناامید کرده باشد. کارگردان God of War یعنی کوری بارلوگ اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در ابتدا ایده بسیار جالبی را برای ساخت یک بسته‌ الحاقی برای بازی در سر داشته اما از آنجا که بعنوان یک بخش داستانی مستقل بیش از حد گسترده بوده، از ساخت آن منصرف شده است. وقتی صحبت از "God of War" می‌شود، دقیقا می‌دانیم که موضوع چیست اما چه می‌شد اگر بازی‌ای که با این نام شناخته‌ایم و به آن عشق می‌ورزیم، عنوان دیگری مانند "At the Hands of the Gods" یا "Dark Odyssey" داشت؟

اظهارات کوری بارلوگ و دیوید جفی نشان می‌دهد که این اتفاق خیلی هم دور از ذهن نبوده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، کوری امروز در توییتر با زبانی طنز به ماجرای انتخاب عنوان فیلم Back to the Future پرداخت. فیلمی که رئیس شرکت Universal Studios، نام Space Man From Pluto را برای آن پیشنهاد داده بود اما استیون اسپیلبرگ در مقام تهیه کننده با صراحت با این تغییر مخالفت کرد. کارگردان ارشد God of War در توییتی دیگر به شوخی اعلام کرد که در ابتدا عنوان "Angry Man from War Nation of Sparta" برای سری تحسین شده Santa Monica در نظر گرفته شده بود. در ادامه دیگر خالق این سری یعنی دیوید جفی نیز به توییت‌های بارلوگ واکنش نشان داد تا ماجرای جالب نام‌گذاری God of War برای طرفداران فاش شود. به گفته جفی علاوه بر God of War، دو عنوان دیگر "Dark Odyssey" و "At the Hands of the Gods" از کاندیداهای نام‌گذاری پروژه در دست ساخت بودند و شانس انتخاب هر یک از این سه عنوان نیز یکسان بود.

در نهایت انتخاب عنوان نهایی به دست بخت و اقبال سپرده می‌شود. به این ترتیب که هر سه نام اشاره شده درون یک کلاه ریخته می‌شوند و از این کلاه نام "God of War" بیرون آورده می‌شود.

بعد از شنیدن ماجرای عجیب نام‌گذاری God of War، در پایان نظر خود در مورد این عنوان را با ما به اشتراک بگذارید.