Menu

تماشا کنید: تریلر روز انتشار Left Alive منتشر شد

Left Alive عنوانی در سبک شوتر سوم شخص می‌باشد که توسط Square Enix توسعه یافته و منتشر خواهد شد. همانطور که می‌دانید، این بازی دارای 3 پروتاگونیست می‌باشد؛ خلبان ارتش "میکائیل"(Mikhail)، افسر پلیس "آلگا"(Olga) و یکی از فرماندهان جنبش آزادی "لیونید"(Leonid). در هر یک از مراحل بازی، یکی از این کارکترها را کنترل می‌کنیم. در حالی که تفاوت زیادی در نحوه‌ی بازی کردن با این 3 شخصیت نیست، اما آیتم‌هایی که معمولا آن‌ها پیدا می‌کنند، متفاوت می‌باشد. هم‌چنین، تصمیماتی که شما در طول بازی می‌گیرید، بر روی داستان و نحوه‌ی پایان‌بندیِ آن اثر می‌گذارند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، امروز، Left Alive برای پلتفرم‌های PS4 و PC در دسترس قرار گرفت؛ هر چند که بازی هنوز در مناطقی از دنیا بر روی فروشگاه Steam منتشر نشده است. به همین مناسبت، کمپانی Square Enix تریلر روز انتشار بازی را با عنوان "بقاء، تنها انتخاب می‌باشد" به اشتراک گذاشته است که در زیر می‌توانید آن را تماشا و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

ویدئویی 15 دقیقه‌ای از گیم پلی Left Alive از این خبر قابل مشاهده می‌باشد. "محمدجواد مجیدزاده" مقاله‌ای را با عنوان 10 نکته‌ای که باید پیش از تجربه LEFT ALIVE بدانید، به تازگی نوسته است.