Menu

سازندگان Borderlands در PAX East 2019 حضور خواهند داشت؛ وعده رونمایی‌های جدید

چندی پیش Gearbox Software اعلام کرد که در مراسم PAX East 2019 پنل ویژه‌ای ترتیب داده است، جایی که احتمال می‌دهیم سرانجام از Borderlands 3 رونمایی شود.

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به گفته‌های Gearbox Software، این پنل شامل "آخرین اخبار و به روز رسانی‌ها" از سوی شرکت می‌شود و همچنین "رونمایی‌ها،موارد انحصاری و سورپرایزهایی" نیز برای این پنل در نظر گرفته شده است. پنل مذکور در تاریخ 28 مارس(8 فروردین) برگزار خواهد شد.

قابل مشاهده است که Gearbox Software در اعلامیه خود به طور رسمی رونمایی از Borderlands 3 را تایید نکرده اما بسیاری از طرفداران این شوتر پسا-آخرالزمانی باور دارند در این تاریخ سرانجام رونمایی از بازی سوم از این سری رخ خواهد داد.

البته این احتمال وجود دارد که شاهد معرفی بازی نباشیم اما حداقل این را می‌دانیم که اعضای Gearbox بر روی Borderlands 3 کار می‌کنند، همچنین رونمایی از یک پروژه جدید نیز چندان غیرممکن نیست.

همانطور که می‌دانید، Gearbox Software در سال 2015 برای بازی بعدی از سری Borderlands نیرو استخدام کرده بود، از آن زمان چیز زیادی به جز چند شایعه بی اساس نشنیدیم. از طرفی چند طرح هنری مختلف از پروژه لو رفت و گزارشاتی مبنی بر رونمایی از بازی در TGA 2018 منتشر شد اما همه آن‌ها غیر رسمی بودند و رونمایی اعلام شده نیز هرگز رخ نداد.

در جریان جدیدترین جلسه گزارش مالی Take-Two یکی از سرمایه‌گذاران این شرکت پرسید که چرا در مورد این بازی تا این حد پنهان‌کاری می‌شود و آیا همچنان برای عرضه در بازه‌ای که قبلا اعلام شده بود، آماده می‌شود یا باز هم با تاخیر مواجه شده. مدیر عامل Take-Two آقای استراس زلنیک در پاسخ به سوال این فرد گفت: "در مورد عنوان معرفی نشده 2K، مراحل ساخت این بازی با جدیت پیش می‌رود و انتظار داریم که تغییر دیگری در تاریخ عرضه آن ایجاد نشود و انتظارات زیادی هم از این بازی داریم."

به احتمال زیاد منظور زلنیک از بازی مورد انتظار Borderlands 3(یا هرچیزی که نامگذاری شود) می‌باشد و همچنین به نظر می‌رسد رونمایی از این پروژه یک بار با تاخیر مواجه شده است.

نظر شما در این باره چیست؟