Menu

آغاز فعالیت گروه Curator وبسایت پردیس‌گیم در پلتفرم استیم

با توجه به گستره‌ی عظیم محتوا و درگاه‌های انتشار آن در دنیای امروز، پردیس‌گیم نیز در تلاش است تا در قالب درگاه‌ها و شیوه‌های مختلف این محتوا را برای شما به اشتراک بگذارد. از این رو، شبکه‌های اجتماعی مختلفی نیز در کنار سایت پردیس‌گیم مورد استفاده قرار گرفته‌اند تا اخبار و محتویات روز دنیای گیم به سرعت در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

به همین منظور و با توجه به رویکرد جدید سایت پردیس گیم در راستای گسترش رسانه‌ها، و همچنین توجه بیشتر به بازی‌های عرضه شده و مخصوصا عناوین مستقل، اکنون مفتخریم که اعلام کنیم نسبت به ساخت یک گروه Curator در پلتفرم استیم اقدام کرده‌ایم.

از این پس می‌توانید با مراجعه به صفحه Curator پردیس گیم و دنبال کردن آن، نه تنها به خلاصه‌ای از نقدهای ما بر روی این پلتفرم (با زبان انگلیسی) و در حین جستجوی عناوین موجود در آن، دسترسی داشه باشید، بلکه می‌توانید با عناوین دیده نشده ولی جذابی که در کمال تاسف، نادیده گرفته شده‌اند نیز آشنا شوید؛ عناوینی که توسط عوامل سایت گلچین شده و بسیاری از مواقع به خاطر دلایلی مثل دفن شدن زیر هایپ و تبلیغات بازی‌های بزرگ، از نظرها پنهان می‌مانند و در نتیجه، هیچ کس با زیبایی‌ها و جذابیت‌های آن‌ها آشنا نمی‌شود.

برای دنبال کردن صفحه ما در پلتفرم استیم، فقط کافیست تا به لینک زیر مراجعه کرده و روی دکمه Follow کلیک کنید. با انجام این کار، نه تنها خلاصه‌ی تمام نقدهای ما به محض منتشر شدن در استیم، در Activity Feed شما قرار گرفته و قابل مشاهده خواهند بود، بلکه همچنین می‌توانید از طریق آن‌ها وارد صفحه‌ی آن نقد در سایت پردیس گیم شده و اطلاعات بیشتر و کامل‌تری دریافت کنید.

PardisGame – Steam Curator