Menu

تریلر زمان انتشار Dead or Alive 6 منتشر شد + 15 دقیقه از گیم‌پلی بازی

Dead or Alive یکی از قدیمی‌ترین فرنچایزهای تاریخ بازی‌های ویدئویی می‌باشد که کار خود را از سال 1996 آغاز نمود و طی این مدت، چندین نسخه از آن بر روی پلتفرم‌های مختلف عرضه شده است. جدیدترین شماره از این مجموعه بازی توسط استودیوی Team Ninja توسعه یافته و کمپانی Koei Tecmo وظیفه‌ی انتشار آن در دنیا را بر عهده دارد. . Dead or Alive 6 در هنگام عرضه دارای 24 کارکتر می‌باشد و تاکنون 2 شخصیت نیز به صورت محتوای الحاقی، برای این عنوان تایید شده‌اند. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به گیم‌پلی سریع و زمین‌های مسابقه‌ی چند لایه اشاره کرد. هم‌چنین داستان این نسخه، وقایع قسمت پنجم را دنبال خواهد کرد و دارای 2 خط داستانی اصلی می‌باشد.

Dead or Alive 6 امروز منتشر می‌شود و شما می‌توانید در پردیس‌گیم، تریلر زمان انتشار این عنوان را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

هم چنین برای اشنایی بیشتر با سیستم مبارزات و شخصیت‌های این بازی، ویدئویی 15 دقیقه‌ای توسط وبسایت Wccftech به اشتراک گذاشته شده است که در زیر می‌توانید آن را تماشا و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Dead or Alive 6 بر روی پلتفرم‌های PC،PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد. هم‌چنین میانگین نمرات این بازی تاکنون از 5 نقد، 77 می‌باشد. از اخبار مربوط می‌توان به اعلام سیستم مورد نیاز بازی بر روی PC اشاره کرد که جزئیات آن از این خبر قابل مشاهده می‌باشد.