Menu

343 Industries: عنوان Halo Infinite یک بازآفرینی معنوی خواهد بود

رئیس 343 Industries خانم بانی راس می‌گوید آنها به Halo Infinite بعنوان فرصتی برای بازآفرینی سری نگاه می‌کنند.

به گزارش پردیس گیم، راس در مصاحبه با IGN از Halo Infinite بعنوان"بازآفرینی معنوی" فرنچایز Halo یاد کرده است. البته این جمله مسلما مبهم است اما به نظر می‌رسد که 343 Industries قرار است در ساخت این بازی رسیک بیشتری را نسبت به دو عنوان دیگری که تاکنون از سری Haloساخته به خرج دهد و تغییرات ملموس‌تری را ایجاد کرده و حتی شاید شرایط را برای ایجاد تغییرات ساختاری در آینده فرنچایز هموار کند.

به گزارش پردیس گیم، عدم انتخاب عنوان Halo 6 برای بازی نیز همین است هر چند این عنوان برای اهداف بازاریابی گزینه بهتری بود.

"ما این قسمت را "بازآفرینی معنوی" نامیده‌ایم و با همین ذهنیت هم در مورد آن صحبت می‌کنیم."

راس در ادامه گفت که 343 Industries از ساخت قسمت‌های قبلی سری درس‌های زیادی گرفته و از همه این تجربیات در تبدیل Halo Infinite به عنوانی هر چند بهتر و بازگرداندن شکوه عناوین ابتدایی سری و در عین حال ارائه تجربیات مدرن و جدید استفاده خواهد کرد.

"زمان زیادی را بررسی پروژه‌های قبلی خودمان اختصاص دادیم، اینکه بعنوان 343 چه کاری انجام داده‌ایم، کجا اشتباه کردیم؟ کجا کار درست را انجام دادیم؟ اینکه Halo برای همه ما چه معنایی دارد؟ چیزی که در نمایش رونمایی Halo Infinite مشاهده کردید، دقیقا ذهنیت استودیو از یک Halo واقعی است."

"شاید اندازه عرضه دو بازی طول کشیده باشد تا به این ذهنینت برسیم و فکر می‌کنم که در این مدت کارهای خوب و بدی انجام دادیم، اما اکنون ذهنیت ما از Halo واقعا چیست؟ امید، حیرت، قهرمانی، انسانیت و اجتماع و متحد کردن این اجتماع. آن تریلر چنین مفاهیمی را می‌رساند و این کاری است که ما می‌خواهیم انجام دهیم."

Halo Infinite برای Xbox One و PC در دست ساخت قرار دارد و احتمالا برای کنسول گیمینگ نسل بعدی Xbox نیز عرضه خواهد شد.

با توجه به اظهارات بانی راس نظر شما در مورد این بازی چیست؟