Menu

جزئیات محتویات رایگان سال اول The Division 2 و Season Pass چهل دلاری مشخص شد، بازی شامل Loot Box می‌شود

هنوز چند هفته‌ای تا روز عرضه‌ی Tom Clancy’s The Division 2 فاصله داریم ولی با اینحال، Ubisoft از الان شروع به نمایش دادن محتویات پس از عرضه کرده. مثل اکثر بازی‌های اخیر Ubisoft، بخش عمده‌ای از این محتویات، از جمله سه بسته‌ی گسترش دهنده‌ی داستانی و تخصصی سازی‌ها، رایگان هستند ولی همچنین یک Season Pass سالیانه‌ی 40 دلاری نیز خواهیم داشت. می‌توانید تریلیر مربوطه را در ادامه مشاهده کنید؛

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD
نمایش به صورت تمام صفحه

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، هر سه قسمت رایگان شامل مأموریت‌های داستانی، حالت‌های PvE و PvP جدید و Specialization اضافه می‌شود. این سه قسمت در طول سال طی تابستان، پائیز و زمستان از راه می‌رسند. خلاصه‌ای از مواردی که می‌توانید از هر قسمت انتظار داشته باشید شامل این بخش‌ها می‌شود؛

قسمت اول؛ D.C. Outskirts: سفری که شما را به مناطق حاشیه‌ای واشنگتون می‌برد و طی آن باید به تعقیب اعضای برجسته‌ی the Outcasts و Black Tusks بپردازید و در مناطق جدید برای آزادی شهر مبارزه کنید.

قسمت دوم به نام «آخرین قلعه»؛ Pentagon: در این بسته به یکی از نمادین‌ترین مکان‌های آمریکا می‌روید تا از رازهای به خوبی حفاظت شده‌ی هزارتوی آن پرده بردارید.

سومین قسمت محتویات سال اول The Division 2 را سر هم می‌آورد و مسیر را برای محتویات هیجان‌انگیز بیشتر هموار می‌سازد.

همانطور که اشاره شد، قرار است سیزن پسی یک ساله هم در کار باشد. درست مثل Ghost Recon Wildlands، این بسته‌ها اساساً برای کسانی در نظر گرفته شده که می‌خواهند زودتر به محتویات جدید دسترسی داشته باشند… به وسیله‌ی این Pass می‌توانید یک هفته زودتر محتویات رایگان را تجربه کنید و سریع‌تر به Specializationهای جدید دست خواهید یافت. همچنین با خرید این بسته می‌توانید یک سری لوازم تزئینی و مأموریت‌های "محرمانه" داشته باشید. توضیحات کامل را در ادامه می‌بینید:

Free Content

هفت روز دسترسی زودتر به محتویات داستانی

دارندگان Pass می‌توانند 7 روز زودتر به محتویات داستانی که شامل تمامی قسمت‌های سال اول می‌شود دسترسی داشته باشند.

بازگشایی فوری Specializationهای سال اول

هنگام عرضه، The Division 2 سه Specialization خواهد داشت که فوراً برای همگی پس از دست‌یابی به سطح حدکثری بازگشایی می‌شود (Level 30).

در طول سال اول، سه Specialization اضافی برای مأمور شما منتشر می‌کنیم. دارندگان سیزن پس می‌توانند به محض انتشار به این Specializationهای جدید دسترسی داشته باشند.

برای کسانی که سیزن پس سال اول را در اختیار ندارند، Specializationها همزمان با دارندگان پس منتشر می‌شود ولی باید در طول زمان و از طریق گیم‌پلی آن‌ها را بازگشایی کنند.

همچنین دارندگان Pass سال اول به لوازم تزئینی اختصاصی دسترسی خواهند داشت که همراه با انتشار هر Specialization منتشر می‌شوند.

دسترسی‌های انحصاری به مأموریت‌های محرمانه

در مسیر یک سال، دارندگان Pass به 8 مأموریت محرمانه دسترسی پیدا خواهند کرد و داستان‌های بیشتری که منجر به سفر شما به واشنگتون می‌شود را روایت خواهند نمود.

تکمیل کردن هر مأموریت یک backpack trophy اختصاصی به همراه خواهد داشت که به وسیله آن می‌توانید ظاهر مأمور خود را شخصی‌سازی کنید.

Bountyهای اضافی و پروژه‌ها

Bountyها در The Division 2 مأموریت‌های ویژه‌ای برای از بین بردن مأمورین ویژه‌ی دشمن هستند و پروژه‌ها کارهای محول شده‌ای هستند که باید در اطراف D.C آن‌ها را انجام دهید.

دارندگان Year 1 Pass، می‌توانند هر هفته یک Bounty اضافی و هر روز یک Project اضافی به عنوان یک مأموریت چالش برانگیز داشته باشند.

این ویژگی در 11 اسفند ماه 98 به اتمام می‌رسد.

آیتم‌های تزئینی اختصاصی

دارندگان Year 1 Pass به این آیتم‌های انحصاری دسترسی خواهند داشت: the Agent Ward Outfit و the Scout emote.

در آخر، بله، The Division 2 لوت‌باکس‌هایی به نام Apparel Caches هم خواهد داشت. همانطور که از اسم آن نیز مشخص است، این باکس‌ها فقط شامل لوازم تزئینی می‌شود. این لوت‌باکس‌ها دو نوع دارند.. Standard Caches جعبه‌هایی هستند که فقط از طریق گیم‌پلی می‌تواند به آن‌ها رسید درحالی که Event Caches یک سری لوت زمانی هستند که می‌توانید با پول واقعی آن‌ها را خریداری کنید.

Tom Clancy’s The Division 2 در تاریخ 24 اسفند 97 برای Xbox One، PC و PS4 منتشر می‌شود. بتای آزاد این عنوان از 10 اسفند تا 15 اسفند شروع می‌شود.