Menu

رئیس استودیو Obsidian در رابطه با تصمیم خریداری شدن توسط Microsoft صحبت می‌کند

در چند ماهه اخیر شرکت Microsoft خرید‌های جذابی را انجام داده است تا آینده کنسول بازی خود را از نظر محتوا و بازی‌های فرست-پارتی تضمین کند، یکی از این خرید‌های جذاب مجموعه Obsidian Entertainment می‌باشد که در حال حاضر بر روی پروژه The Outer World کار می‌کند. اخیرا رئیس استودیو Obsidian، "فیرگاس اورکت"، در مورد دلیل انتخاب تغییر اوضاع و رو به جلو رفتن توضیح داده است و این که چرا آن‌ها تصمیم گرفتند توسط Microsoft خریداری و به زیرمجموعه آن‌ها تبدیل شوند.

"اورکت" در مصاحبه‌ای با Game Informer به تضمین مالی اشاره کرد و آن را یک عامل اصلی در تحت مالکیت Microsoft در آمدن خواند.

او در این مورد گفت:

"به عنوان یک شرکت ما مجبور بودیم یک تصمیم جدی بگیریم، وقتی شما یک کسب و کار را اداره می‌کنید تقریبا همه چیز به پول بر می‌گردد. ما 160،170 کارمند داریم و در اوایل 2018 به این فکر افتادیم که باید چه کار کنیم؟ چگونه را خود را ادامه دهیم؟"

"اگر ما برای ساخت بازی بزرگ بعدی خود به 60،50،40 یا 70 میلیون دلار بودجه نیاز داشته باشیم، از کجا آن را فراهم کنیم؟ ما پیش ناشران زیادی رفتیم و در طول این سال‌ها با آن‌ها صحبت کردیم اما کار برای سازندگان مستقل سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود و روز به روز تعداد این سازندگان کمتر می‌شود. حالا فکر کنم یکی دیگر از آن‌ها دیگر وجود ندارد."

سپس او به این نکته اشاره کرد که مرحله بعدی کار آن‌ها تصمیم‌گیری در رابطه با ادامه دادن برنامه‌های قبلی یا به وجود آوردن برنامه‌ای جدید بود، به نظر می‌رسد هدف بعدی آن‌ها ساخت بازی‌های RPG بسیار بزرگ می‌باشد.

اورکت در ادامه توضیح داد:

"بنابراین ما می‌بایست به این موضوع فکر کنیم که آیا قصد داریم شرکت را تغییر دهیم؟ آیا نباید تلاش کنیم که نقش‌آفرینی‌های بزرگ توسعه دهیم؟ آیا باید هر کاری که در توانمان است را انجام دهیم تا از ناشران بزرگ بوجه تهیه کنیم؟ آیا باید منابع توسعه و سرمایه خود را برای پروژه بعدی از ناشری بزرگ تهیه کنیم و یا این که به دنبال ملحق شدن به مجموعه‌ای وسیع باشیم؟"

همانطور که می‌دانید پروژه بعدی آن‌ها The Outer Worlds نام دارد که برای PC،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

با توجه به صفحه داده‌های این بازی در استیم، سازندگان روز 6 اوت (15 مرداد) را برای آن در نظر گرفته‌اند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، تاریخ انتشار The Outer Worlds از طریق به‌روزرسانی جدید توسعه‌دهنده برای پایگاه داده‌های استیم مشخص شد. Obsidian به سرعت به این موضوع واکنش نشان داد و آن را حذف کرد اما هنوز هم می‌توان این تاریخ را در قسمت تاریخچه پایگاه داده‌های استیم مشاهده نمود که به 6 اوت اشاره دارد.

نظر شما در این مورد چیست؟