Menu

رئیس شرکت Take Two: ما سرگرمی خلق می‌کنیم و تنها بازی نمی‌سازیم

بازی GTA V به تازگی با عبور از عنوان Wii Sports توانست از لحاظ تجاری به یکی از موفق ترین عناوین تاریخ تبدیل شود و در کنار فروش 95 نسخه ای در سرتاسر جهان، به عنوان یکی از بزرگترین سرگرمی های تاریخ نیز شناخته می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، استروس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیر عامل شرکت Take-Two Interactive که به نوعی شرکت مادر Rockstar محسوب می‌شود، اعلام کرد که Take Two فراتر از شرکتی است که تنها بازی های رایانه ای تولید می‌کند. در حالی که زیرمجموعه های این شرکت نظیر Rockstar و 2K Games بازی های رایانه ای تولید می‌کنند، این شرکت عقیده دارد که محصولات آن‌ها بخشی از یک سرگرمی بزرگتر بوده که بازی رایانه ای تنها بخشی از آن است.

"ما یک شرکت بازی رایانه‌ای نیستیم. ما یک شرکت تعاملی سرگرمی نیستیم. ما یک شرکت سرگرمی هستیم. تیم ما به خوبی ثابت کرده است که عناوین ما یکی از بزرگترین و مهم ترین بخش‌های سرگرمی بر روی زمین هستند، و این تنها اول راه صنعت گیم و همینطور، اول راه ما است."

زلنیک در ادامه توضیح داد که علت موفقیت عناوین شرکت Rockstar این است، که وارد شدن و انجام دادن کار ها در این عناوین برای همه آسان است، اما حرفه‌ای شدن در آن ها کار هرکسی نیست. اما نتیجه این طراحی، پیچیده تر شدن و سرگرم کننده شدن بیشتر بازیکنان تازه وارد و حرفه‌ای است و باعث می‌شود تا بازیکنان بیشتری به سوی این عناوین جذب شوند و حتی پول خرج کنند. زلنیک حتی پا را از این فراتر گذاشت و گفت که محبوبیت بازی GTA V هم اکنون در سطح بالایی قرار دارد و هر بازیکن حرفه ای بالای 17 سال یک نسخه از این بازی را دارا می‌باشد.

این اولین باری نیست که زلنیک بازی‌های رایانه‌ای را با سرگرمی‌ها مقایسه می‌کند. این شخص که در دهه نود مدیر عامل شرکت فیلم سازی 20t Century Fox بود، گفت که عناوین GTA و Red Dead بسیار به سری James Bond شباهت دارند و مانند این سری، همیشگی و ماندگار هستند.

اما در آخر، بازی جدید استودیو Rockstar یعنی Red Dead Redemption 2 در پایان ماه اکتبر امسال بر روی Playatstion 4 و Xbox One منتشر خواهد شد و برخلاف GTA V، تنها دارای یک شخصیت قابل بازی خواهد بود.