Menu

کاربری با بیش از 900 ساعت بازی در Fallout 76 توسط Bethesda بن شد

تصور کنید که صدها ساعت مشغول به انجام یک بازی و لذت بردن از آن هستید که ناگهان شرکت سازنده‌ی بازی شما را به دلیل داشتن بیش از حد مهمات بن کند. حال به تازگی این اتفاق برای یکی از کاربران بازی Fallout 76 که 900 ساعت مشغول به انجام بازی بود، افتاده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، یکی از کاربران ردیت با نام Glorf12 وضعیت خود را شرح داده است. وی بعد از فعال کردن پرک Bandolier که باعث کاهش وزن مهمات در بازی تا 90 درصد می‌شود، تا توانسته به جمع آوری مهمات در بازی پرداخته است. او بعد از این مهمات 5 میلی متری خود را در ایستگاه قطاری در منطقه‌ی Watoga برای دیگر کاربران به اشتراک گذاشت. همچنین بعد از جمع آوری این همه مهمات، شروع به تبادل آن‌ها با اکانت دیگرش در بازی کرد. این کاربر در ادامه در دفاع از خود گفت: "با توجه به مدت زمان زیادی که من مشغول به بازی بودم، تمام این مقدار زیاد مهمات را به طور قانونی جمع آوری کردم."

داشتن مقدار زیادی مهمات دلیل Bethesda برای مسدود کردن حساب کاربری این فرد در بازی بوده است. در ایمیلی که از طرف Bethesda برای این کاربر فرستاده شده، بخش پشتیبانی این شرکت حساب این کاربر را تا عرضه‌ی پچ بعدی این بازی مسدود کرد. همجنین دلیل بن شدن وی نیز داشتن مقدار زیادی مهمات بوده است که در عکس زیر ذکر شده است.

کاربری با بیش از 900 ساعت بازی در Fallout 76 توسط Bethesda بن شد

"من معتقدم که گزارش دیگر کاربران بازی باعث بن شدنم شده است. من از دو اکانت برای جا به جایی آیتم‌ها استفاده می‌کردم. من حتی جزئیات و علت این کارم را قبلا در پستی در ردیت گفته بودم. من معتقدم وقتی دیگران یک کاربر با لول بالای 450 را در حال معامله با یک کاربر با لول 2 مشاهده کردند، سریع به فکر افتادند تا من را گزارش کنند. من حتی مواقعی که می‌خواستم معامله‌ای با کسی انجام بدهم، مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتم."

بازی Fallout 76 در تاریخ 23 آبان ماه سال جاری برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One منتشر شد.